Kehuja isille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

krahu

Jäsen
21.07.2005
208
0
16
Lähiaikoina liian monelta on saanut kuulla isistä joissa olisi parantamisen varaa, välillä pitää pistää jotain positiivista.

Meidän vaavin isä on paras isä, syöttää, pesee, leikittää, nukuttaa, valvoo yöllä valittamatta (tai no... ei ainakaan valita kamalasti)
Isä laittaa ruokaa ja siivoaa, hakkaa halkoja ja hoitaa kasvimaata. Hän myös huolehtii ympäristöstä ja muista ihmisistä ympärillä ja välitää.

Hänessä on myös vikoja, muutenhan sitä ihan tylsistyisi :)

Huomioksi vaan, että muistakaahan välillä kehua ja kiittää lastenne isää... muutenkin ko isänpäivänä :)

MEILLÄ ON KAKSI VIIKKOINEN POIKAVAUVA,OLI ERITTÄIN TOIVOTTU :heart: ISIÄPÄ EI PALJOA KIINNOSTAKAAN ENÄÄ :'(

en voinut pahimmissa painajaisissakaan kuvitella että meille käy näin...mutta poika on äitin kulta =) mitä siitä että yöt valvon yksin ja kaiken muunkin teen itse.
tänä vuonna en paljoa isänpäivää juhlista :kieh:

minä olen pessyt meillä pojan ammeessa yhden ainoan kerran, se on ollut meillä alusta asti iskän homma! hyvin pärjää muutenkin pojan kanssa! Alussa en vain luottanut hänen hoitotaitoihinsa niin paljon kuin omiini, mutta pikkuhiljaa luotto on kasvanut, niin että katson meidät ihan saman veroisiksi hoitajiksi pojalle, kun ei enää syödä tissiäkään! Meillä ainakin on hyvä isi! :heart:

:wave: Minäkin haluan kehua meidän isää! =) Hän siivoaa, tiskaa, laittaa ruokaa, hoitaa pihaa, hoitaa lapsia siinä missä minäkin eli leikkii, laittaa nukkumaan, hoitaa pesut ym ym ym.
Täydellinen isä meille! Joskus on ihana tulla töistä kotiin kun mies on hakenut lapset ja tehnyt ruuan valmiiksi. Tälläistä tämän elämän pitääkin olla! Vaikka josku tuntuu, että jos olisin viikon poissa ei kukaan minua tarvitsisi. =)

:heart: :heart: meidänkin iskä on ihan ykkönen!
Hoitelee lapsosia kun äiti jumppailee tai tuulettuu. koskaan ei ole ollu ongelmia,aina voi luottaa että isi pärjää poikamme ja pienen tyttömme kanssa. Iso kiitos siis miehelleni ja olen todella ylpeä hänestä :heart: :heart:

Meijän isukki on kans aivan mahtava.Melkein kaikkea sitä mitä oon aina mieheltäni/lasten isältä toivonut.Sanomistakin löytyy välillä mutta se tuo vain "haastetta".Kehuja saa viikottain ja pieniä/isoja lahjojakin aina silloin tällöin kun keksin jotain kivaa hänelle.On aina yhtä otettu niistä ja varmaan jaksaakin paremmin niiden avulla tätä perhe elämää.

Meidän isi rakensi meille talon! Ja hoitaa lasta kun vaimo käy jumpassa ja asioilla. Ja ottaa usein lapsen mukaan asiolleen auton kyytiin niin äiskä saa levätä ja olla välillä yksin! :heart:

Yhteistyössä