Keiden palstalaisten uskot valehtelevan täällä? Enemmän tai vähemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anki"

Vieras
Joko suorastaan valehtelevan tai vähän kaunistelevan totuutta?

Mulle tulee mieleen nämä:
-Savanna
-Rollolainen
-Herra Majuri

Entä ketkä ovat mielestäsi rehellisiä?
Mulle tulee mieleen nämä:
-Rieputarallaa
-Leukistinen akso...miten se loppu nyt sitten meni
-Anatolia
-Keittiönoita
-Aurinkokunta

En ala arvailemaan ap:n kysymykseen vastausta, mutta yhden asian haluaisin silti sanoa...

Täällä palstailevat mustat voi karkeasti jakaa kolmeen ryhmään:

1) Omilla kasvoillaan kirjoittavat, joitten henkilöllisyys on useiden ihmisten tiedossa. Näitten soisi yleensä puhuvan totta. Vaieta voi tietenkin sellaisista asioista, joita ei halua täällä käsiteltävän.

2) Nimimerkillä ilman kasvoja kirjoittavat, joitten henkilöllisyyttä kukaan muu ei tiedä tai hyvin harva tietää. Nämä henkilöt ovat valinneet tietyntasoisen anonymiteetin. Oikean henkilöllisyyden salassa pysymistä edistää suuresti, jos ihan jokaista yksityiskohtaa ei totuudenmukaisesti kerro.

3) Selkeät trollit.

Mun mielestä näitten eri ryhmien edustajien totuudessa pysymiset tai pysymättä jättämiset eivät ole yhteismitallisia keskenään.

Sen erään, jonka koko elämä on yhtä katastrofia. Päivästä toiseen. Ihan oikeasti kenelläkään ihmisellä ei ole semmoista epäonnea kuin sillä. Pelkkä trolli, joka hakee huomiota itselleen.

Tuli vielä mieleeni, että väärillä tiedoilla esiintyminen on tällaisella palstalla mielestäni täysin sallittua. Väärillä tiedoilla esiintyvän käytös muuttuu sopimattomaksi vasta siinä vaiheessa, jos hän pyrkii valheellisilla tiedoilla esiintyen ystävystymään oikeilla tiedoillaan palstailevien henkilöitten kanssa. Nimimerkkikirjoittajan tulisi pysytellä roolissaan.

Yhteistyössä