L
"lähihoitaja"
Vieras
Itseäni kiinnostaisi tietää onko täällä muita jotka hoitovapaan aikana ovat keikkailleet omalle työnantajalle (kunnalle). Itse olen nyt hoitovapaalla tehnyt pari vuoroa lähihoitajana. Nyt sain palkan ja yllätys oli suuri kun palkka kahdeksalta tunnilta oli 73e. Soitin palkkatoimistoon ja sain kuulla, että koska olen hoitovapaalla omasta työstäni ja keikkailen samalle kunnalle tosin eri yksikköön, minulle tarvitsee maksaa vain päiväpalkka, joka on siis tuon 73e. Onkohan tämä käytäntö voimassa muissakin kunnissa? Itse peruin kaikki sovitut keikat, kun en noin huonolla palkalla ala töitä tekemään. No onneksi naapuri kunnassa saan samasta työstä tuntipalkan ja vielä lomarahan päälle niin jo työnteko kannattaa.