Keittiöalan taitajia paikalla?

kangasajuruoho

Aktiivinen jäsen
28.02.2007
17 902
1
36
Apuja tarvitsisin, pitsaa pitäisi tehdä PALJON (niin paljon että osa on pakko tehdä etukäteen pakkaseen) niin, siis, miten mä ne pakastan?

Nehän pitäisi saada nopsaan kylmiksi, eli mahdollisimman ohuina paketteina?

Väliin leivinpaperia vai voipaperia?
(kumpi tarraa vähemmän)

Ja sitten niitä ei kai kannata ottaa etukäteen sulamaan, että varmasti säilyvät, paikanpäällä ei ole kylmälaitteita, stryroksisissa kylmäkasseissa joutuvat vuoroaan odottamaan.

(ostin ihan uusia kylmäkasseja tätä varten, olisi hirveää jos aikaansaisin ruokamyrkytysepidemian :| )

pitsaa vai?(vähän aikaa mietin et mitä pitaa..)

onko sulla kuin iso pakastin?Voisit pakastaa ne ensin esim tarjottimen tms päällä, ja sit jäätyneinä pakata pusseihin tai laatikoihin, niin eivät enää tartu toisiinsa..
Voipaperi mun mielestä parempi jos jotain tarvii väliin laittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

onko sulla kuin iso pakastin?Voisit pakastaa ne ensin esim tarjottimen tms päällä, ja sit jäätyneinä pakata pusseihin tai laatikoihin, niin eivät enää tartu toisiinsa..

Juu, pitsaa, :ashamed: , osaa edes kirjoittaa enää...

Ja toi oli hyvä idea, pakastin on paraillaan lähes tyhjä, sinne mahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Juu, pitsaa, :ashamed: , osaa edes kirjoittaa enää...

Ja toi oli hyvä idea, pakastin on paraillaan lähes tyhjä, sinne mahtuu...

Laita sit muuten kuitenkin niiden palojen väliin sitä voipaprua, jos et saa niitä sit irralleen sulamaan..voipi olla et sit jäävät kiinni.

Ja onko sulla esim muovisia laatikoita (karkki tms laatikoita?) niihin saa hyvin sit ne pakattua siististi..