Paljonko tarvitsen peruna-sipulisekoitusta, kinkkusuikaleita ja kermaa, kun teen kiusauksen 25 hengelle? Kiitos =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:5kg peruna-sipuli sekoitusta, 4kg kinkkua ja kermaa noin 2,5l kermaa.. joukkoon suolaa maun mukaan ja mustpippuri rouhetta.
Alkuperäinen kirjoittaja no:7 kutakin riittää, voisko ajatella, että 1 pussi perunasipulia+kinnkusuikalepusi riittäisi 4 hengelle? Kermaa sitten onkin vaikeampi arvioida etukäteen, koska ei tiedä minkäkokoisissa astioissa paistat. Mutta nykyään noi ruokakermat säilyy kauan, eli kannattaa ostaa liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja minä:5kg peruna-sipuli sekoitusta, 4kg kinkkua ja kermaa noin 2,5l kermaa.. joukkoon suolaa maun mukaan ja mustpippuri rouhetta.
Oikeesti noin paljon??? Tostahan tulee 10 kg tavarata. Onko kinkun ja perunan suhde oikeesti tommonen, että kinkkua vaan kilo vähemmän kuin pottuja?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun mä teen kinkkukiusausta, laitan perunoita 1,5kg ja kinkkua 600g. Siitä riittää neljälle lapselle 12v-4v.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja no:7 kutakin riittää, voisko ajatella, että 1 pussi perunasipulia+kinnkusuikalepusi riittäisi 4 hengelle? Kermaa sitten onkin vaikeampi arvioida etukäteen, koska ei tiedä minkäkokoisissa astioissa paistat. Mutta nykyään noi ruokakermat säilyy kauan, eli kannattaa ostaa liikaa.
Tarkotatko puolen kilon vai kilon pussia perunaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No jos ajatellaan, että kiusaus on pääruoka, niin täytyyhän sitä olla 300gr per ihminen varattuna.
25*0.3 on 8kg valmista tavaraa. Se ehdotettu 7 pussia kilon pusseina vastaisi tätä mun heittoani (ei ammattilainen) kun tulee sitä kinkkuakin sinne. Kermaa menee helposti 4dl kiloa kohti ja vähän extraa varalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:milles porukalle teet ruokia ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keittiömestari vieressäni vastasi että kymmenen kiloa peruna-sipulisekoitusta, kinkkua n. 2-2,5 kg, kermaa 2-2,5 litraa. Mut jos on muuta ruokaa lisänä niin riittää hieman pienemmät annokset.