keittiöistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meillä on nyt erittäin ajankohtaista -jopa kiireellistä- valita keittiö.

mä oon allerginen kaikelle valkoselle ja vaaleensiniselle jne :x
ja olen päättänyt et puun väriset ovet, ihan sikskin ettei kaikki lähmimisjäljet näy heti.

oon selannu kaikki keittiökauppojen nettisivut ja löytäny paljon mieleisiä, mut niistä ei saa sitä "oikeeta" kuvaa.

oon sit surffannu etuovessa katselemassa keittiöitä ja siis selasin just 20 sivua asuntoja läpi ja yhdessä oli vihree keittiö, KAIKISSA muissa valkonen :headwall:

mistä mä nyt saan sellasen "oikeen kuvan" ja pääsen selailee puun värisiä keittiöitä :/

Meillä on tumman-vaaleanharmaa ja vähän (tosi vähän ) valkoista.
Tummanharmaat korkeakiiltoiset ovet, teräksiset koneet ja hopeanharmaa taso jne
Korkeakiiltoiset on muuten todella helppo pitää puhtaana, mä olin tarkka siitä että on ihan suorat ovet

Niin mut et sä tätä kysyny :ashamed: Päätät vaan puun mistä tehdään ja otat yhteyttä puuseppään

mä haluisin pähkinän tai kirsikan väriset ovet.
lattialaatat, tasot ja välitila tulee oleen tummanharmaa, siis näillä näkymin..

mutta olis kiva nähdä sellanen oikeesti :whistle:

mä taidan olla tosi käsi kun en saa googlettamalla kun hajanaisia kuvia, osassa kuvia on sit kaikkee muuta ku se keittiö vaikka hakusana olis keittiö.. :xmas:

lisäks meidän tulevan saunan seiniin tulee näillä näkymin mustat kaakelit ja olen yhdestä lehdestä kuvia nähnyt, mutta en löydä kuvia vastaavista mitenkää :snotty:

Livingstone_iso.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä haluisin pähkinän tai kirsikan väriset ovet.
lattialaatat, tasot ja välitila tulee oleen tummanharmaa, siis näillä näkymin..

mutta olis kiva nähdä sellanen oikeesti :whistle:

Meidän keittiö on tuon tyylinen, mutta tykkään harmiksesi varjella yksityisyyttäni enkä taida viitsia edes keittiötä esitellä :(

Yhteistyössä