Keittiömme saa uuden ilmeen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarha-alpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tarha-alpi

Vieras
Mieheni heitti ilmaan, että keittiön voisi laittaa uuteen uskoon, jee! :) Nyt ehdotuksia ja kokemuksia keittiöremonttifirmoista Jyväskylän alueella. Oletteko olleet tyytyväisiä / tyytymättömiä johonkin, onko hinta ollut kohdallaan? Eikä haeta nyt mitään kalleinta. :) Kaikki mahdolliset kokemukset on oikein tervetulleita! ;)

Meille tuli 5v sitten Omega-keittiöltä keittiökalusteet, oon tyytyväinen. Silti ehkä jos nyt tekisin rempan uudestaan, niin ottasin kalusteet ikeasta, siellä on aivan ihania keittiöitä ja hinta on tuohon nykyseen kyökkiin verrattuna niin paljo edullisempi, että ois saatu kodinkoneet ja paljo enemmän kaappitilaa ja silti olis jääny hinta reippaasti pienemmäksi. Itsellä ei oo ikean mööpeleistä moitittavaa, joten kävisin ainaki ottaan sieltä myös suunnitelman :)

Uusimme keittiömme noin puolitoista vuotta sitten ja päädyimme nimenomaan ikean keittiöön. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja nimenomaan sieltä löytyi juuri sellaiset kaapisto ja laatikostoratkaisut kuin olin suunnitellutkin. Hinnassakin jäimme budjetin alle reippaasti :)