Keittiöpsykologit ja muut viisaat, tulkitkaa mun toistuva uni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taas uusi yö edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taas uusi yö edessä

Vieras
Sen verran taustaa, että mulla on menneessä todella vaikea ja väkivaltainen suhde. Mulla on yhteisiä lapsia tän miehen kanssa, joten joudun olemaan edelleen yhteydessä ja mies jatkaa edelleen kiusaamista ja piinaamista.

Nyt on ollut rauhallisempaa taas hetken.

Mutta ne mun unet. Niitä on nyt jatkunut ehkä puolisen vuotta.
Unissa mä aina olen uudelleen exän kanssa, ex on mun luona käymässä ja me kai koetetaan viritellä suhdetta uudelleen tai jotain. Mulla on niissä unissa todella ahdistunut ja varautunut olo, vaikka ex vaikuttaa muuttuneen täysin. Ja sitten, seuraava käänne unessa on aina se, että ex paljastuu olevan yhä edelleen se sama hakkaava, pettävä, valehteleva, manipuloiva ja alistava psykopaatti joka hän oli jo aiemmin. Ja joka kerran mä tunne taas pettymystä ja ajattelen että oishan mun pitänyt jo uskoa ja tietää tämä.

Ja sitten mä herään.

Nää unet on aina tätä samaa. Joka kerran.

Mistä nää kertoo?

Mä olen mielessäni miettinyt oikeassa elämässä, että onko se nyt muka sitten erilainen ja muuttunut, ei hakkaa nykyistään ja on muutenkin täydellinen. Että ainoastaan ja vaan mun kanssa se oli ihmishirviö, eikä kukaan muu nainen tule kokemaan sitä helvettiä mihin se ihminen mut pisti. Mutta vastausta en ole saanut.

Onko mun unet alitajunnan vastaus sille, että ex on väkivaltainen ja hullu, vika ei ole mussa ja se ihminen on sellainen ilman muakin? Vai mikä tässä on se pointti jota mä en näe?

Yhteistyössä