Keksiikö joku, että miksi mies on saanut tällaisen mailin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suruinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suruinen"

Vieras
asiandating sivustolta :(

Suhteemme alkuaikoina se oli siellä jäsenenä, mutta poisti mielestäni koko jutun, tai laittoi ainakin "lukkoon"

3 vuoteen sieltä ei ole tullut mitään maileja, mutta eilen tuli, että joku XXX on kiinnostunut sinusta.

Tuo on sellainen aika turha deittisivusto, eli en usko et mies on sinne mennyt takaisin jos deitti-ilmoituksia haluais katsoa niin niitä löytyis ehkä jostain muualta kuin tuolta

Ensinnäkin, mistä tiedät että miehesi on saanut sieltä viestin? Nuuskitko miehesi sähköposteja vai?

Toiseksi, totta kai se tarkoittaa automaattisesti että miehesi hakee siellä panoseuraa aktiivisesti! Jos sille on kaikein kukkuraksi joskus tullut sähköpostiin potenssilääke-mainoksia niin se tarkoittaa että miehesi on impotentti! Jätä se sika!

No ainahan sitä voi selityksiä keksiä. Ja ne voi olla ihan oikeitakin selityksiä. Tai sitten vain selityksiä, ja mies on taas siellä jäsenenä. En nyt pitäisi maailman luotettavimpana sivustona minkään suhteen tuon nimistä saittia, joten se voi tosiaankin olla, että sieltä on tullut sivustolta eroamisesta huolimatta viesti. Tai sitten mies on taas käynyt siellä. Ehkä vain katselemassa, ehkä vain... En minä tiedä.

Meneekö teillä noin muuten arjessa ihan hyvin? Entäs arjen ulkopuolella? Tai onko sellaisia hetkiä edes olemassa ollenkaan? Se kertoo enemmän suhteeenne tilasta kuin jokin käynti deittipaltalla, josta tuskin kovin moni tulee mitään suhdetta hankkimaan.

Itse löysin joskus epävarmuuksissani asioita tonkiessani evidenssiä siitä, että avomies oli käynyt ihan suomalaisella deittisivustolla, ja vieläpä sillä samalla, jolla on aikanaan minut tavannut. Oli katsellut ilmoituksia, niin miesten kuin naistenkin. Itselleen tosielämästä tuttujen miesten ilmoituksia, ja lisäksi kai joitakin sellaisia naisia, joiden kanssa on ollut tuon sivuston kautta tekemisissä.

Mitäkö tuosta seurasi? No, monta riitaa, paljon hätää ja epävarmuutta minulle. Olen ihminen, johon tuollaisia tunteita on helppo lietsoa, ja tuon asian ajatteleminen toimi siinä suhteessa kauan erinomaisesti.

Mutta sittemmin olen alkanut ajatella, että ei sillä ole mitään merkitystä. Minä olen tässä, ja minulla on ihan hyvä olla. Mies haluaa olla kanssani, koska ei lähde mihinkään, vaikka en mitään erityisen hyvää hänelle teekään, elän vain tavallista elämää, johon kuuluu hellyyttä, riitoja, väsyttäviä arkirutiineja ja kauniita hetkiä.

Tavallaan tuo on siis vähän sama asia, kuin että menisi uudelleen käymään sellaiseen baariin, jossa on joskus liikkunut ihmisiä tapaamassa ja kenties kumppaniakin etsimässä. On hauska käydä katsomassa, mikä meno siellä on nykyään, kuka on vieläkin etsimässä... Eikä sen tarvitse tarkoittaa sitä, että nykyinen parisuhde olisi jotenkin jo heitetty romukoppaan ja katseltaisiin uutta.

Ihan hyvä tässä elämässä on kyseenalaistaakin. Minusta on oikeastaan imartelevaa lopulta se, että mies katselee muita, mutta kuitenkin jostakin syystä valitsee minut aina vain uudestaan, koska jättää sen muiden kiinnostuksen testaamatta.

Omistajuus, hallinta ja ihmissuhteet eivät kuulu yhteen. Itsehillintä, oman elämän hallinta ja niiden kannattelemat ihmissuhteet taas ovat erittäin hyvä yhtälö. Keskity omiin tekemisiisi, älä miehen sähköposteihin. Miksi muuten niitä edes luet?

Tuollaisia viestejä tuli sieltä 3v sitten, että esim Britney on kiinnostunut sinusta. Sitten ne loppui. Sen takia ihmetyttää, että miksi nyt sitten tuli taas tuollainen.

En usko että ne on mitään mainoksia, varmaan vähän sama, kuin suomi24 treffeissä tykkääminen jne

Yhteistyössä