Keksikää hyvä veruke miksi häkävaroitin menisi yhtäkkiä rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ananas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ananas"

Vieras
keskellä siinä ristikossa on nyt reikä, joten pakko keksiä joku hyvä selitys...
En vaan jaksa riidellä tästäkin aiheesta mieheni kanssa eikä totuuden kertominen tuo mitään hyvää kuitenkaan. Mieluummin keksin jonkin valkoisen valheen.

[QUOTE="Ananas";30398497]keskellä siinä ristikossa on nyt reikä, joten pakko keksiä joku hyvä selitys...
En vaan jaksa riidellä tästäkin aiheesta mieheni kanssa eikä totuuden kertominen tuo mitään hyvää kuitenkaan. Mieluummin keksin jonkin valkoisen valheen.[/QUOTE]

osta uus ja vaihda se vähin äänin

problem solved

Mitä v*ttua!! Mimmonen kusipää sulla on miehenä? Jos yksi häkävaroittimen rikkuminen vaatii valheita.

Mutta kuten krut sanoi, osta uusi ja vaihda rikkuneen tilalle.

[QUOTE="hmmm";30398554]Minä vaihtaisin ukon mielummin kun rikkoutuneen häkävarottimen jos noin pikkuasiasta oli riita odotettavissa![/QUOTE]

Minä taas luulen että ukkokin pääsisi aika paljon helpommalla kun vaihtaisi naista ;)
Miten helvetissä voi häkävaroittimen rikkoa=?

Luulen että tässä on kyseessä joku keskenkasvuisen tasolla oleva nainen puolisona.

Siivosin ja huitaisin vahingossa häkävaroitinta imurilla/mopilla/kädellä/peitolla/tyynyllä/taijollainmuullavastaavalla ja se tipahti ja rikkoutui.

Jos mies suuttuu siitä että siivosit niin mies vaihtoon.

Siivosin ja huitaisin vahingossa häkävaroitinta imurilla/mopilla/kädellä/peitolla/tyynyllä/taijollainmuullavastaavalla ja se tipahti ja rikkoutui.

Jos mies suuttuu siitä että siivosit niin mies vaihtoon.

Helvetin hienosti asennettu häkävaroitin, tai sitten paskapuhetta.. Veikkaisin typerää pikkutyttömäistä käytöstä jossa olet hajottanut sen tahallaan ja miehesi on saanut kokea tälläisiä tilanteita useasti... Ihmekkös tuo jos hermo menee.

En kertois mitään, tuskin se mies häkävaroitintaan tuijottelee päivittäin, sitten joskus kun kysyy niin sanot ettet ole edes huomannut.

Ne jotka sanoo että osta uus, niin ostakaa keskenänne, ne on lähemmäs 50e/kpl. Ei tulis itellä mieleen ostaa uutta jos toinen sentään toimii..

En kertois mitään, tuskin se mies häkävaroitintaan tuijottelee päivittäin, sitten joskus kun kysyy niin sanot ettet ole edes huomannut.

Ne jotka sanoo että osta uus, niin ostakaa keskenänne, ne on lähemmäs 50e/kpl. Ei tulis itellä mieleen ostaa uutta jos toinen sentään toimii..

Loistava idea!!

Sitten kun vuoden päästä henki lähtee häkäpalossa niin kylläpä tuli tehtyä viisas temppu.

Kolmellakympillä saa häkävaroittimen. Ja aika pieni hinta tuo 50 euroakin on jos se pelastaa perheen häkäkuolemalta.

Harjoittelin shampanjapulllon avaamista ja se korkki posahti suoraan keskelle varoitinta.

Sen jälkeen saat itse keksiä, minkä takia sinun piti harjoitella sitä pullon avaamista.

Huh, mä jo säikähdin, että oot tahallaan rikkonu häkävaroittimen ja aiot päästää itsesi ja jälkikasvusi pois päiviltä häkämyrkytyksen avulla. Ja mies ei saa vielä tietää!
Sitten ei jättää, toi siivoustarina vaikka on hyvä! Vaiks en ymmärrä miten se mies siitä suuttuu että meni rikki...

Yhteistyössä