Keksikää meidän pojalle nimi! *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aaroltahan tuo näyttää. Älä ihmeessä Nuuttia nimeksi laita. Sopii hyvin lapselle, mutta ei ole kovin miehekäs nimi mopolla pärräävälle teinipojalle tai aikuiselle miehelle.
 
Samuli tuli mieleen heti kun avasin valokuvan. =)

Siitä ei myöskään kannata olla huolissaan, että sopiiko joku nimi aikuiselle vai ei. Nimetkin kasvavat kantajiensa mukana. Nykypäivänä Jari on keski-ikäisen miehen nimi, mutta 1960- ja 1970-luvulla se oli pikkupoikien nimi.
 

Yhteistyössä