Keksikää mulle ammatti jossa saan olla ihan omassa rauhassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erakko

Vieras
siis jonkinlainen konttorityö esim. missä istuu omassa rauhassa päivät pitkät tai joku ihan muunlainen työ, kunhan ei tarttis olla sosiaalinen...

Olen tällä hetkellä hoitoalalla ja aina on joko potilaat tai työkaverit vieressä hönkimässä, mä en jaksa. Mä vaan haluaisin ihan rauhassa istuskella tm ja tehdä töitä omassa rauhassa.

Majakanvartija. Onko niitä muuten enää?
Naalien tai sopulien tutkija, sais kuljeksia tunturissa yksin. Joku muu tutkija?
Nunna. Onko se ammatti? Mut saisi olla hiljaisuudessa ja rauhallisessa ympäristössä, siinä on vaan se juttu että pitäisi olla uskovainen. Pitäis myös asua luostarissa. Hmm ei ehkä hyvä.
Kirjailija. Tää olisi kiva, vaan sitten pitäis osata kirjoittaa kirjoja. Ei kuitenkaan liian hyviä kirjoja, kun sitten joutuisi kauheaan mediariepotukseen, joutuisi antamaan haastatteluita ja juoksemaan kaikenlaisissa palkintojen jakotilaisuuksissa. Ääh!

Alkuperäinen kirjoittaja vähän samat aatokset;22519378:
Naalien tai sopulien tutkija, sais kuljeksia tunturissa yksin. Joku muu tutkija?
Nunna. Onko se ammatti? Mut saisi olla hiljaisuudessa ja rauhallisessa ympäristössä, siinä on vaan se juttu että pitäisi olla uskovainen. Pitäis myös asua luostarissa. Hmm ei ehkä hyvä.
Kirjailija. Tää olisi kiva, vaan sitten pitäis osata kirjoittaa kirjoja. Ei kuitenkaan liian hyviä kirjoja, kun sitten joutuisi kauheaan mediariepotukseen, joutuisi antamaan haastatteluita ja juoksemaan kaikenlaisissa palkintojen jakotilaisuuksissa. Ääh!

monet nunnat ovat varsinkin sosiaalisisessa ympàristòssà, esim kouluissa, sairaaloissa, lastenkodeissa.....

Joo, samanlainen. Olisi ihanaa nyhvätä jossain yliopistolla omassa rauhassa. sellaisessa pienenssä huoneessa. ottaisin tohtorin työn surkean palkankinheti vastaan, jos vaan saisin kaikki kusipäät kimpustani. Ihmisten vaateilla ei ole nykyään mitään rajaa. ja käytöstapoja ei kenelläkään. eikä toisten kunnoitusta.

• Surullinen
Reactions: Lispetti
Vaihdetaanko? Voisin tehdä hoitotyötä. Itse istun päivät pitkät konttorissa. Menen ja tulen lähes kuten tahdon, työni teen omassa rauhassa, eikä päivän aikana tarvitse jutella kenellekään jos ei halua (no, joskus on pakko ja usein haluan). Työni saan siis tehdä omaan tahtiin ja itsenäisesti. Työ on minulle liian yksitoikkoista, siksi otan ja lähden opiskelemaan. Hoitoalaa.:)

Just tv2 menossa yks

Ei ole. Viimeisen työt loppuivat 1976

IS ”Karl-Erik, 78, on Märketin viimeinen majakanvartija – Suomen läntisin piste oli armoton ja arvaamaton paikka elää
Karl-Erik ”Kee” Eriksson, 78, on Suomen läntisimmän luodon viimeinen majakanvartija. Märket on hänelle karu ja rakas paikka.”

Joo, samanlainen. Olisi ihanaa nyhvätä jossain yliopistolla omassa rauhassa. sellaisessa pienenssä huoneessa. ottaisin tohtorin työn surkean palkankinheti vastaan, jos vaan saisin kaikki kusipäät kimpustani. Ihmisten vaateilla ei ole nykyään mitään rajaa. ja käytöstapoja ei kenelläkään. eikä toisten kunnoitusta.
Yliopistolla monien tutkijoiden täytyy pitää luentoja ja muuta opetusta.

Yhteistyössä