keksikää mulle mitä meil ei oltas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nea

Vieras
vastikään syöty.. kauppaan lähdössä.

Siis jotain sellaista mitä tuo perus änkyrä mieski syö (siis ei syö, kaalta, ei kanaa, ja kypsennetyistä kasviksista vain porkkanaa).

Viimesen 2vk sisään on syöty ainaki
Makkarakeittoa, jauhelihakeittoa.
Muikkuja, kalapuikkoja, lohta
Hirveä, pihveinä, j.lihana ja paloina
Nakkikeittoa, nakkeja ja paistinpottuja
Kinkkukiusausta, perunamuusia ja possunkylkiviipale kastiketta
possun pihvejä, maksalaatikkoa

siis tosi junttimaisia ruokia, mut ku ei tuo syö ni en viitti laittaa!
PErheessä mä mies 2v ja 3kk ikänen joka on vielä tissimaidolla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D opeta se miehes syömään..... tai sit tarjoot lihapullia joka päivä :heart:

helpommin sanottu ku tehty.. ku ukolla on ikää vajaa 40v :D

Mut omat lapseni opetan syömään.. siis teen välillä itelle ja tytölle "omaa" ruokaa

Niin eikä syö pastaa muuta ku makaronilaatikossa

Teet sen mitä lapsen kanssa syötte, miehelle pizzalista käteen. Tai keittokirja ja kaupparaha. Voi sitten shopata ja kokata itse.

noo o.. tuo pitsa lista on paha juttu ku meiltä on 30km lähimpään pitseriaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ep:
miks sä et vois vaan tehä jotain mitä itte tytön kans syötte ja jättää toisen ruuatta ellei kelpaa.

periaatteessa kyllä, mut on se kuitenki mukavampi tehä sellasta ruokaa mitä kaikki syö.. enhän mäkään syö pinattikeittoa (ja siks sitä ei meillä olekkaan)

Tortilloja tai tacoja joissa on jauhelihatäyte ja tuoretäyte jossa on pilkottua tomaattia, sipulia ja herkkusieniä ha chilitomaattikastiketta. Pastaa, jauhelihakastiketta ja homejuustokastiketta.

Makaronilaatikkoa tai jauheliha-perunalaatikkoa. Jälkimmäiseen saa helposti ujutettua kasviksia kun laittaa peruna-sipulisekoitusta, jauhelihaa, kasvissuikaleita, pippurisekoitusta ja kolmen juuston kermaa & vähän maitoa. Meillä just uunissa. Nam!
Ja vielä tohon ettei miestä saa opetettua kun ikää vajaa 40v. Mun mies on samaa ikäluokkaa ja mä olen meidän yhdessäelon aikana saanut hänet vähentämään suolan käyttöä, maito vaihtunut rasvattomaan ja syö enemmän klasviksia kuin ennen. Ja noi ihan vaan sillä et mä olen se joka meillä laittaa ruoan niin on tottunut pikuhiljaa vähäsuolaisempaan jne ja vaikka ennen aina lisäsi mun tekemään keittoon ym suolaa niin eipä lisää enää. =)

Sopivan arkinen meny joka sopii miehille erityisen hyvin.

Alkuruoaksi vaikkapa kermainen metsäsienikeitto.
Pääruoaksi chateaubriand.
Jälkiruokana Valkosuklaa-mansikka-pannacotta ja Remy Martin XO konjakki.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:

Loistavaa :) Juuri tätä mäkin ajattelin.

Alkuperäinen kirjoittaja ep:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:

Loistavaa :) Juuri tätä mäkin ajattelin.

HIENO EHDOTUS!!

Makaronilaatikkoa tai jauheliha-perunalaatikkoa. Jälkimmäiseen saa helposti ujutettua kasviksia kun laittaa peruna-sipulisekoitusta, jauhelihaa, kasvissuikaleita, pippurisekoitusta ja kolmen juuston kermaa & vähän maitoa. Meillä just uunissa. Nam!
Ja vielä tohon ettei miestä saa opetettua kun ikää vajaa 40v. Mun mies on samaa ikäluokkaa ja mä olen meidän yhdessäelon aikana saanut hänet vähentämään suolan käyttöä, maito vaihtunut rasvattomaan ja syö enemmän klasviksia kuin ennen. Ja noi ihan vaan sillä et mä olen se joka meillä laittaa ruoan niin on tottunut pikuhiljaa vähäsuolaisempaan jne ja vaikka ennen aina lisäsi mun tekemään keittoon ym suolaa niin eipä lisää enää. =)

joo o.. noin meilläki on menty et vähemmän suolaiseen, mut maitoa ei vaihdeta.. mut kasviksia salatinmuodossa syödään päivittäin samoten marjoja

Yhteistyössä