Keksikää mulle synttäritarjottavaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
Lapsille (joita ei oo montaa tulossa) karkkia/sipsua/keksiä. Täytekakku tietty. Mut mitäs muuta kivaa keksis? Ja synttärit ovat siis meidän 2-vuotiaan pojan synttärit.

mä ajattelin tehdä sellasen siilin =)
tän tyylisen:
1239128370_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

kuva on vaan napattu netistä.

Mä tein eilen tuleviin papan syttäreille pitsarullia ja ne näytti olevan meidän 2v:n herkkua. Kun oli neljäs rulla menossa tein stopin. http://www.biber82.vuodatus.net/blog/category/Suolaiset+leivonnaiset
väliin laiton tomattipyrettä, kinkkua, juustoa, ananasta ja pitsamaustetta.

Muita: koktail piirakat, jäätelö baari, popparit, lättykakku (siis täytekakun tilalle).
Tee poppareille tulostinpaperista töttöröt ni on lasten niistä esim. ulkona helpompi niitä syödä

samat kemut edessä. Ongintaa tulossa, pussukassa ilmapalloja, namia, lelu, pilli jne...
Tarjoiluna ihan perus täytekakku, keksiä, sipsiä, namia, aikuisille kinkku-juustopiirakka(toki saa lapsetkin syödä). Juomana ihan vain limua, kahvia ja teetä(mehu ei oikein uppoo vaan se limu). Lastenjuhlat niin karkithan ne on niiden mieleen niin turha tehdä mitää muuta ja meillä ei ainakaan pullat/kuivakakut käy kaupaksi, joten rahan haaskausta ja ajan jos ite tekee. Mokkapaloja tosin tekisi juuri nyt mieli :D
Ideoita:coktailpiirakoita munavoilla, pasteijoita, coktailpaloja (kuvan tapaan ylempänä), jäätelö, mokkapalat tai vastaavia, jos intoa niin ihan voileipäkakkua, mutta tosiaan lastenjuhlat meillä joten niiden ehdoilla :) Ei ole bileet joissa aikuiset saa vetää päivän lounaan :D

Uusimmat

Yhteistyössä