Kennel olisi ihana vaihtoehto! Mutta sinne olisi varmasti muitakin menijoita, enka varmasti tulisi valituksi
Jarjestopuolta olen ajatellut, hyva idea! Myos jossakin yhdistyksessa haluaisin tyoskennella. Mutta olen maailman surkein esiintyja, luulen etta nuo ihmiset joutuvat aika paljon esiintymaan..
Mie:lle. Hyva, etta olet loytanyt hyvan yrityksen, missa on kiva tyoskennella talouspuolella. Olen myos tyoskennellyt talouspuolella, ja siella on toita aivan mielettomasti. Liian paljon tyota ja liian vahan ihmisia. Ja viela yt:t paalle, ja lisaa ihmisia pihalle. Tama oli tosin porssifirma, yksityisella puolella voisi olla eri tavalla.
Vanhempani vahan pakottivat minut yliopistoon. Nyt jos ajattelin uudestaan, en menisi. Menisin johonkin inhimillisemmalle alalle. Vaikka kosmetologiksi. Mutta nyt kuitenkaan en halua lahtea enaa uudestaan koulun penkille.
Eraopas, maatila tai matkailumaatilayrittaja hyvia ideoita. Mutta meilla on jo omakotitalo, enka halua taalta muuttaa pois. Mutta unelma olisi asua maatilalla, missa olisi elaimia. Ehka sittenkin..?
Kirjastovirkailijaan tarvitaan koulutus.
Kiitos vastauksista!