Keksikää nyt joku mikä ohjelma on kyseessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaarrrgggghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaarrrgggghhh

Vieras
...tää vaivaa mua todella paljon...

kyseessä piirretty missä oli joku perhe(kai???) ja perheen tyttö sellainen todella ilkikurinen tapaus, vaaleat hiukset kahdella ponnarilla pään sivuilla(saparot?) ja leveä virnistys, pieni kokoinen. Perheellä oli myös valkoinen(saattoi olla myös mustaa/ruskeaa valkoisen lisäksi) koira, sellainen kolmionmallinen kuono, joka ikäänkuin venähti kun kuvattii edestä päin. Muistan todella hämärästi sellaisen kohdan jossa tyttö avaa koiralle ruokapurkkia ja lössäyttää sen ruuan kippoon. Piirretty oli sillon musta jollain tapaa pelottava, oisko sit ollu lastenohjelma alkuunkaan?? Oon 80-luvun alussa syntynyt eli olisko tullu joskus 90- luvun vaihteessa.aika epätoivoista yrittää selvittää mikä ohjelma on kyseessä mutta vaivaa hirveästi.Googlettaa oon kokeillu jo vaikka millä sanoilla ja seuraillu keskusteluja, mutta ei löydy.

Onko sulla mielikuvia että olisko ollut alkuperältään suomalainen vai oliko sellasia piirteitä että olis ollut ulkomaalainen? Onko kanavasta hajua, siis yle vai joku kaupallinen? Illalla vai aamulla, arkena vai viikonloppuna? Olikohan se tyttö niin kun pääosassa vai keskittyiköhän se siihen koiraan? En heti muista tollaista, mutta jotenkin tuntuu tutulta kuitenkin..

musta siinä oli pääosassa se koira mut saattoi hyvin olla tyttökin, ne on ainoat hahmot joita muistan. Ulkomaalainen mä vahvasti veikkaisin sarjan olleen...
On todella kurja kun tietää mut ei kuitenkaan tiedä, mun muistikuvat on todella hämäriä...

Yhteistyössä