keksikääs mulle ihan oma uusi juttu/harrastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annika"

Vieras
eli mun mies harrastaa ja on työhön ja harrastukseen liittyen omissa jutuissaan pois kotoa koko ajan enenevästi. tämä ollut ok. mutta oletus siitä että että mähän oon kotona ei oo enää ok. siis mulla ei oo sellaista harrastusta ollut että mä oisin missään ollut, mä oon kotona viihtyvää sorttia ja kotoilen vallan mieluusti mutta mä haluun just nyt oman jutun mikä ois vastapainoa tolle miehen harrastamiselle.

en tiedä tajuuko joku mitä mä selitän. en siis hae mitään kuntosalia tai vastaavaa vaan jotain jota en oikein itsekään tiedä :D revipä siis tästä...
sieppaa vaan tää miehen oletus menoista kun mähän oon kotona, lasten kaa tai ilman.

[QUOTE="annika";30733862]eli mun mies harrastaa ja on työhön ja harrastukseen liittyen omissa jutuissaan pois kotoa koko ajan enenevästi. tämä ollut ok. mutta oletus siitä että että mähän oon kotona ei oo enää ok. siis mulla ei oo sellaista harrastusta ollut että mä oisin missään ollut, mä oon kotona viihtyvää sorttia ja kotoilen vallan mieluusti mutta mä haluun just nyt oman jutun mikä ois vastapainoa tolle miehen harrastamiselle.

en tiedä tajuuko joku mitä mä selitän. en siis hae mitään kuntosalia tai vastaavaa vaan jotain jota en oikein itsekään tiedä :D revipä siis tästä...
sieppaa vaan tää miehen oletus menoista kun mähän oon kotona, lasten kaa tai ilman.[/QUOTE]

brasilialainen capoiera tanssi ja kamppailu laji samassa paketissa kiinnostais kyl otteäki.

Tanssikurssille mars. Vaikkapsa salsaa, lattareita tai lavatansseja. Mukava sosiaalinen laji, johon hurahtaa ihan kybällä. Tutustuu uusiin ihmisiin ja saa liikkumisen riemua. Kuntopuoli hoituu huomaamatta.

Jotain tanssia ehdotan minäkin... tai ryhdy vaikka opiskelemaan uutta kieltä, käy kokkaus/viini-tms kurssi. Liity city-marttoihin/lintubongareihin/luontokerhoon...

Yhteistyössä