Keksikääs nyt jotain säpinää etten mä tylsisty tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lupaava nousuhumala menee ihan hukkaan kun täälä on näin hiljaista!
Onneksi edes Popeda pauhaa korvis mutta ei se ny pelkästään riitä.
Mulla on vielä kuva sinusta kun olimme piknikillä tuolla luonnossa. Kun lähdettiin kotoa niin sanoin että varmaan tulee liikaa juomaa mukaan, mut ethän sä mitään usko
naked-drunk-woman.jpg

Oi Klamydia on mun ihan kestosuosikki ja mun ainakin 3 ystävää + pikkusisko on ihan suurimpia faneja ikinä! :D Ja jopa mun mies (-86) oli tänään himassa leiponut, siivonnut ja huudattanut Klamydiaa ihan täpöllä! :D Aiemmin ei tykänny koko bändistä = ennakkoluuloja.
Mut mä voin ihan rehellisesti ja avoimesti myöntää et mulla on paska musiikkimaku ja oon fanittanu Klamydiaa jo liki 20 vuotta :D

Oi Klamydia on mun ihan kestosuosikki ja mun ainakin 3 ystävää + pikkusisko on ihan suurimpia faneja ikinä! :D Ja jopa mun mies (-86) oli tänään himassa leiponut, siivonnut ja huudattanut Klamydiaa ihan täpöllä! :D Aiemmin ei tykänny koko bändistä = ennakkoluuloja.
Mut mä voin ihan rehellisesti ja avoimesti myöntää et mulla on paska musiikkimaku ja oon fanittanu Klamydiaa jo liki 20 vuotta :D

Niin mäkin.. Ja Popedaa, Juicea, Irwiniä, Yötä, Skädämiä, Leeviä ja ja ja... Mun tutuista vaan kukaan ei kuuntele noita.

Niin mäkin.. Ja Popedaa, Juicea, Irwiniä, Yötä, Skädämiä, Leeviä ja ja ja... Mun tutuista vaan kukaan ei kuuntele noita.

OIKEESTI! Mä oon kasvanut Leevien, Popedan ja Yön sekä Jaakko Tepon soidessa taustalla.

Mun pikkusisko on -82 ja nämä parhaat ystävät jotka on vannoutuneita Klappis-faneja (myös siis Yö ja Popeda uppoaa) on -82-83-vuosilta. Mites Raptori?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80 Näytä viesti
Klamydia - Pienen pojan elämää - YouTube
Klamydia
En tosin tunne ketään muuta tän ikäistä joka kuuntelis klamydiaa... Mutta sä et (nimimerkistä päätellen) oo mua kun kolme vuotta nuorempi joten en kai sit oo ainoa.
Sanna80 +3v = 83 :)

Mut on se vitun hyvä että ees noi lainaukset hallitset jos ei matematiikka ja maalaisjärki oo ihan vahvimmat lajit...!

Klamydia
En tosin tunne ketään muuta tän ikäistä joka kuuntelis klamydiaa... Mutta sä et (nimimerkistä päätellen) oo mua kun kolme vuotta nuorempi joten en kai sit oo ainoa.

Joo käyn vähän hitaalla just nyt ...:ashamed:

Klamydia

:laugh: :hug:

OIKEESTI! Mä oon kasvanut Leevien, Popedan ja Yön sekä Jaakko Tepon soidessa taustalla.

Mun pikkusisko on -82 ja nämä parhaat ystävät jotka on vannoutuneita Klappis-faneja (myös siis Yö ja Popeda uppoaa) on -82-83-vuosilta. Mites Raptori?

Raptoriakin tuli joskus nuorena kuunneltua mutta ei enää aikoihin. Pitäis vissiin kaivaa youtubesta jotain kun en oikeesti edes muista mitä niilä oli...

Yhteistyössä