Kela se on sitten paska laitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vatuttaa

Vieras
Niin paljon ku vaan ku kerkee puhuu siellä porukka paskaa. Olevinaan asiantuntijoita ja asiakasneuvojia, mut mitä vielä. Väärin ne neuvoo jos ylipäätään neuvoo. Aloin jo jossain vaiheessa hieman luottaa Kelan toimintaa, mut rämähdin alas oikee urkalla.Vittu mitä kusetusta.
Sit vaan valitellaan et kun on saanut väärää infoo ja voihan aina tehdä valituksen. Mut milläs valituksen teet ku ei ole todistajia apailalla ollut kuulemassa mitä päätääjä sanoo. Kaikki pitäisi nauhotaa ihan paikanpäällä niin olisi todiste.

joo.. ne ei tiedä kelassa KOSKAAN yhtään mistään yhtään mitään.. siellä on niin asiantuntevaa porukkaa "palvelemassa" että moro! Kela reissun jälkeen tulee aina semmonen fiilis, et tekis mieli mennä Alkon kautta kotiin -.-'

Kela on paska laitos. Heidän mokiaan saa tässä maksella ja ne ei mee hölmöt ees lainkirjaimen mukaan aina niiden vaatimukset. Penniäkään sinne maksa takaisin.

Voit ihan hyvin tehdä valituksen, se on niiden tehtävä siellä näyttää toteen etteivät ole näin sanoneet. Minä tein keväällä valituksen ja siihen yhdeksi osaksi laitoin väärän infon. Oma moka se oli se virhe, mutta katotaan meneekö läpi valitus, vielä ei ole mitään kuulunut. On se kuulemma lähtenyt se valitus eteenpäin.

[QUOTE="vieras";22472512]Voit ihan hyvin tehdä valituksen, se on niiden tehtävä siellä näyttää toteen etteivät ole näin sanoneet. Minä tein keväällä valituksen ja siihen yhdeksi osaksi laitoin väärän infon. Oma moka se oli se virhe, mutta katotaan meneekö läpi valitus, vielä ei ole mitään kuulunut. On se kuulemma lähtenyt se valitus eteenpäin.[/QUOTE]

Mulla on vaan se ongelma,et jäädyttää kaikki tulot siksi aikaa kun tilanteeni on kuulemma hankala päätettävä. Ja sen takia sit pitäisi mennä johonkin sossujonoon ja se ei ole oikein että sinne ajetaan heidän mokan takia.
Juuri äsken soitti Kelasta eukko ja selitti tän asian mulle.
Et voithan sä valittaa, mut sit ei voi maksaa mitään mistään sillä aikaa ja tällaisessa päätöksessä voi mennä useampi kuukausi.

niska söko , 2 pullistumaa + dystonia ja kelan lääkärien mukaan ei mitään löydöksiä vaikka petrea ym ovat löytäneet eli suomen parhaat neurologit+kirurgit . kaikki hoidot käyty läpi eli n 40 000e mennyt omaa rahaa pyörtynyt 4 kertaa........ ekalla jalkapoikki 5 kohtaa ja 2 leikkausta ,1 kerta pyörryin niin et meni varpaat siis murtu. lääkkeillä pärjään joten kuten ja 5 vuotta saikulla . tää on ihan vitun vittuilua ,,alkaa pian keittää olen entinen mma ottelija etten ihan pienistä pyörry.
vittu mikä maa ja mikä toiminta mielivaltaisia terveyskeskus paskalääkäreitä ..ps 11 kpl b lausuntoja että olen työkyvytön ... saatana mitä pelleilyä!!!!!!!!!!!

5 eri lääkäriä on todennut mut pysyvästi työkyvyttömäksi,mutta kelan vitun viisaiden mielestä pystyn mihin vaan .Verorahat on kyllä sinne kelvanneet 30 vuotta.Katotaan,kun ne itse on haudan partaalla,että mihin ne itse kykynee.Vitutuskäyrä käy sen verran korkealla,että kohta alkaa päitä putoilee kelassa.Jospa ne sitten oppisivat kohtelemaan ihmisiä ihmisenä.

Kela on todellakin sanoinkuvaamaton laitos.
Elää aivan omien lakiensa mukaan, vaikka kelan toimihenkilö töppää laskelmissaan ja itse olet toimittanut kaikki tiedot totuudenmukaisesti ja soittelinkin aiheesta kyseiselle moukalle, hän ohjeisti miten mennään ja totta kai tein niin.
Töppäilyn lopputuloksena sain 1500 ekun laskun liikaa maksetusta asuntotuesta vaikka VIRHE OLI KELAN TEKEMÄ!!!.
KELAN TOIMIHENKILÖT KIRJEKURSSEILLE OPETTELEEN ALA_ASTEEN LASKENTOA!!!

Yhteistyössä