V
vierailija
Vieras
Kelan sivuilla lukee etta on maksettu mutta minun (nordea) tilille ei ole tullut
Onkos jollain muulla tullut/ jaanyt tulematta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tamapa kiva.. tililla ei ole mitaan, kauppaan ja tankkaamaan pitaisi paasta ennen töihin lahtöa. Yleensa tililla on aina vahan rahaa ja sen kerran kun ei ole, kay nainToivottavasti pistavat vipinaa siel Nordeassa!!!
Kelan sivuilla lukee etta on maksettu mutta minun (nordea) tilille ei ole tullutOnkos jollain muulla tullut/ jaanyt tulematta?
Kelan sivuilla lukee etta on maksettu mutta minun (nordea) tilille ei ole tullutOnkos jollain muulla tullut/ jaanyt tulematta?
Ei oo täälläkään Nordean tilillä,onneksi osui tämä ketju silmään ennen kuin lähdin kauppaan..kassalla ois voinu itku päästä
Haista sinä paska ja mene ostelemaan luisvittu laukkujasiMiksi monilla tankissa ei ole bensaa? Ihmettelen vain kun käytte töissä mutta töihin pitää päästä elatustuen avulla... Kai aikuisille pitäisi tietää että ongelmia voi aina tulla ja joku edes pieni säästö tähän varteen, vai sanoitteko te pomoille että sorry en pääse töihin kun elatustukia ei ole tullut![]()
Kaupathan vielä kiinniHaista sinä paska ja mene ostelemaan luisvittu laukkujasi![]()