Mitenköhän tää maa pyörisi enää tätäkään vähää, jos kaikki kädestä suuhun elävät/vähän tienaavat ajattelisivat noin?
Toisekseen: itse aina mainostat, kuinka teet töitä 24/7, olet niin ahkera etkä voisi jäädä koskaan kotiin. Kaikkien köyhien olisi hyvä jäädä himaan masentumaan?
Mä ite arvostan aivan suunnattomasti pienipalkkaisia ihmisiä, jotka jaksavat käydä rehellisissä töissä ja maksavat verot SUOMEEN!
Ohoh ja kyllä mä maksankin Suomeen myös, mutta Suomi ei mikään paras maa yrittäjien kannalta sekä täällä kaupaksi ei paljon mitään menee ja muualla on helpompi toimia, siksi tarkoitus myös tulevaisuudessa asua muuallakin silloin tällöin, nyt vain matkustan paljon...
Miksi pitäisi jäädä kotiin? Onko työt ykkösasia millä saa itseä ulos? Jos työ ei ole kannattava ja pitää elareista maksaa bensat että pääse kulkemaan, niin onko harrastus sen arvoinen? Itse joskus maksanut yrittäjänä itseä kipeäksi ja voin sanoa ettei tässä mitään kivaa ole, jos joko liikevaihdot liian pienet tai palkkaa on sellainen että pitäisi elää kädestä suuhuun ja vielä tuet eivät riittää siihen.
Tämä palsta on myös aika hauska

. Joku mulle sanoi että elän miehen rahoilla, vaikka tämä ei ole totta, tai onhan se totta kun hänen rahat on minunkin rahoja kans...Tätä sanoi se joka on tässä keskustelussa odottaa elareita, ketkä ne elarit maksaa, kröhöm, kans x-mies tai Kela, mitäs mä sanon ,,paras puhuja,,....Tai tästä repesin totallisesti kun joku aloitti mulle puhumaan jostain säästöistä, ettei meillä ole säästöä, vaikka itse mä täällä neuvosin säästämään edes sen kympin ettei tarvitse joka palstalla ja Facebookissa itkeä kun rahaa muutama minuuttia myöhässä ja seinät alkaa kaatumaan päälle. Niin ja kiitos kun minustakin joku on huolehtinut tässäkin, mutta olisi noloa jos 30vuotialla ei olisi yhtään säästöä tai muuta, että vaikkapa pääse kulkemaan lähikauppaan. En mä edes 18 vuotiana niin elänyt ettei ikinä jää yhtään mitään ja tarvitse itkeä tai soittaa pikavippiin, puhumattakaan vanhemmilta en ole ikinä ottanut mitään, päinvastoin antanut. Mutta totta tämä on, kaikki eivät ajattelee samalla tavalla, siksi joku pärjää hyvin ja jotkut eivät tuloista riippumatta.