V
vieras
Vieras
Lapset on nyt menossa tarhaan, niin mitä mun pitää hakea? Koulutusta ei ole. teksti tuola kelan sivulla on mulle ihan hepreaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:voi tulla ikävästi karenssia, mene kysymään ne kertoo tuomion
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Mitäs, jos lapset olisivat päivät kotona, ja itse menisit sitten illoiksi töihin? Silloin ei tarvitse maksaa hoidostakaan hoitomaksua.
Jos sinulla on koulutus kesken, siis opiskelupaikka on olemassa, voi olla vaikea saada työttömyyskorvausta, sitä kannattaa kysyä kelalta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis haluatko viedä lapset vuodeksi tarhaan, jotta pääset olemaan kotona työttömänä? Et halua jatkaa opintoja etkä halua iltatöihin? Ilman koulutusta ei varmaankaan työpaikkoja saa valita, joten jos oikeasti töihin haluat otat myös iltatyön vastaan. Ei lapset siinä sen enempää joudu tarhassa olla. Silloin voit olla päivän lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri-Jenska:mulla vähän samansuuntainen ongelma.tytöt menee tarhaan 1.8 ja mulla alkaa työt vasta 3.9(vapautuu mulle paikka sillon).Pitää huomenna marssia työkkäriin kyselee miten toi eloku,saakohan jotain tukea elokuulle? Ja tiedoksi että tarhan alotusta ei voi siirtää muuten ku perumalla tarhapaikka ja hakemalla uudestaan eli se ei tule kysymykseen et oisivat vielä kuukauden kotona.Toki tarhamaksu on sitten vaan noin puolet ku miehen tulot lasketaan vaan tohon elokuulle.Mut silti tiukkaa tekee ku ite ei saa lapsista enää tukia...Sekavaa eikö?