mä olen hakenut hoitovapaata tammikuun alkuun asti ja aion jatkaa sitä vielä siitä. lähettääkö Kela mulle laput kotio automaattisesti vai pitääkö mun hakea ne Kelalta? eihän tuo iso asia ole sieltä hakea, jos tarttee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Eikö sitä yleensä haeta siihen asti kun lapsi täyttää 3v ja lopetetaan aiemmin jos lopetetaan, näin meillä ainakin on aina ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Hoitovapaan voi keskeyttää vaikka olisikin hakenut sitä siihen asti kun lapsi täyttää 3v, MUTTA esim. työpaikat antavat lomapäiviä äitiysloman ajalta ja jos uusi ä-loma alkaa ennen hoitovapaan päättymistä ei ä-lomaa katsota päteväksi syyksi lopettaa hoitovapaata, joten työpaikka ei anna lomapäiviä (äloman aikana, jos on ilmoittanut hoitovapaan jatkuvan pidemmälle). Näin kelalta sanottiin ja ihan paikkaansa pitikin.
Hoitovapaata voi hakea oliko se nyt kolmessa vai neljässä pätkässä.
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Hoitovapaan voi keskeyttää vaikka olisikin hakenut sitä siihen asti kun lapsi täyttää 3v, MUTTA esim. työpaikat antavat lomapäiviä äitiysloman ajalta ja jos uusi ä-loma alkaa ennen hoitovapaan päättymistä ei ä-lomaa katsota päteväksi syyksi lopettaa hoitovapaata, joten työpaikka ei anna lomapäiviä (äloman aikana, jos on ilmoittanut hoitovapaan jatkuvan pidemmälle). Näin kelalta sanottiin ja ihan paikkaansa pitikin.
Hoitovapaata voi hakea oliko se nyt kolmessa vai neljässä pätkässä.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:siis kyllä mullekin on sanottu että hoitovapaan voi KESKEYTTÄÄ ja sitä voi myös hakea kahdesti kunnes lapsi täyttää 3v.
mutta joo, mä kipasen laput Kelasta kun siellä päin liikun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:siis kyllä mullekin on sanottu että hoitovapaan voi KESKEYTTÄÄ ja sitä voi myös hakea kahdesti kunnes lapsi täyttää 3v.
mutta joo, mä kipasen laput Kelasta kun siellä päin liikun![]()
Mikset tulosta netistä?