...kele tuota päiväkotia! Nyt menee oikeasti hermot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Perjantaista olen ollut valvomassa ja vielä muutama yövuoro jäljellä ja mies vei aamulla lapset päiväkotiin, että saan nyt hyvin nukkua, kun viikonloppuna ei kauheasti pystynyt nukkumaan. No, aamupäivällä soi puhelin ja minä tietenkin herään ja katson, että puhelu päiväkodista, että nyt lapsilla suunnilleen pääauki ja vastaan tietysti, niin heidän asiansa on semmoinen, että voinko tulla hakemaan lapset aikaisemmin päiväkodista kun heillä on henkilökuntavajausta! |O kiva kun herättävät tämän takia!!! Tietävät vielä, että olen yövuoroissa. En saa unta enää. Ihan turhaa tuostakin palvelusta maksetaan, kun tämä on jo kolmas kerta kun aikaisemmin hätyytetään lapsia hakemaan. Olen aika raivona ja kyllä aion asiasta sanoa!

Ei mekään sairaalasta voida potilaita ulos pistää vaikka olisi mikälainen henk. kunt. vajaus. Hankkikoot sijaisia, niin mekin joudutaan tekemään!!! |O

Voi ei!Oletko koittanut sanoa sinne ettei sulle tarvi soitella kun hätätapauksessa?!Siis täytyyhän niiden ymmärtää,että sun täytyy saada nukkua! :hug:

Olen sanonut, että miehelle soitetaan näissä tapauksissa :/ tänään kuitenkin soitettiin minulle...taas kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä pidän puhelinta äänettömällä kun nukun....

oikeasti luulin, että lasten päät on auki kun soittavat minulle! Tietävät kuitenkin, että valvon nyt siksi en uskalla pitää äänettömällä, koska olen lähempänä jos jotain tapahtuu. Tämä nyt ei kuitenkaan ollut mielestäni mikään akuutti asia. Lapset vielä nukkuvat päiväunia, joten .... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Hö... haitko lapset?

NE NUKKUU PÄIVÄUNIA...joten aika koomista...en edes pääse niitä vielä hakemaan! :headwall:

Ei video!!Aika uskomatonta touhua!!!Nyt antaisin kyllä risua päiväkodin tädeille!!! |O

Minäkin nyt ihan töttöröö, joten voi olla että päiväkodin tädit saa palautetta |O

Mistä niitä sijaisia saa jos ketää ei ole tulossa. Pako pyytää hakemaan jos ylittyy lapsimäärät.
Olisko susta parempi että sitten sisulla yksi hoitaja hoitaa 20 lasta ja kuka ottaa vastuun jos jotain tapahtuu. Sijaisia ei ihan totta saa nykyään .
Ota yhteys päivähoitovirastoon ja valita . Palkkaisivat vakituisia sijaisia niin homma hoituis. On ihan turhaa henkilökunnalle valittaa ei ne voi mitään asialle samassa sopassa nekin ui.

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Hö... haitko lapset?

NE NUKKUU PÄIVÄUNIA...joten aika koomista...en edes pääse niitä vielä hakemaan! :headwall:

Ei video!!Aika uskomatonta touhua!!!Nyt antaisin kyllä risua päiväkodin tädeille!!! |O

Minäkin nyt ihan töttöröö, joten voi olla että päiväkodin tädit saa palautetta |O

Eikun palautetta suoraan vaan kun menet lapsia hakemaan!!Ja jos ne ei vielä ole älynny että sun pitää saada nukkua niin"väännä niille rautalangasta"!!että tajuuvat!!Koita jaksaa!!

Kannattaa antaa sitä palautetta päivähoidon ohjaajalle. Jos annat suoraan päiväkodille, sinusta korkeintaan puhutaan päiväkahveilla kuiskien ja siihen jää eli toiminta ei muutu ellei siihen puutu joku.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mistä niitä sijaisia saa jos ketää ei ole tulossa. Pako pyytää hakemaan jos ylittyy lapsimäärät.
Olisko susta parempi että sitten sisulla yksi hoitaja hoitaa 20 lasta ja kuka ottaa vastuun jos jotain tapahtuu. Sijaisia ei ihan totta saa nykyään .
Ota yhteys päivähoitovirastoon ja valita . Palkkaisivat vakituisia sijaisia niin homma hoituis. On ihan turhaa henkilökunnalle valittaa ei ne voi mitään asialle samassa sopassa nekin ui.

Jos vanhemmat aina kiltisti hakevat lapsensa pois, ei kunnan kannata palkata sijaisia. Homma hoituu näinkin.

Ei ole minun vikani, että heillä ei ole sijaisia! Jos minä olen palvelusta maksava asiakas, niin minusta palvelun täytyy toimia. On meilläkin sairaalassa jatkuva henk. kunta vajaus, mutta ei potilaita voi ulos pistää! Sitten minusta täytyy alentaa päivähoitomaksua jos lapseni eivät ole siellä päiväkodissa koskaan.

ap on oikessa. maksamme veroja, joilla rahoitetaan kunnalliset päiväkodit ja maksamme vielä hoitomaksuja, joten kyllä tämä on ihan verrattavissa siihen, että maksava asiakas ei todellakaan ole kiinnostunut firman henkilöstöpolitiikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Jos vanhemmat aina kiltisti hakevat lapsensa pois, ei kunnan kannata palkata sijaisia. Homma hoituu näinkin.

Tää on totta! Kyllä heidän kuuluu jostain ne sijaiset hommata, värvätköön vaikka opiskelijoita alalta. Jatkuvasti ei voi vanhemmatkaan joustaa, kaikki ei ehkä lainkaan :/

Mä olen kanssa sitä mieltä, että vanhempien ei tarvitse siitä kärsiä, jos kunta ei osaa hoitaa päivähoitojuttuja oikeen. Palkatkoon lisää työntekijöitä! Ja jos valitetaan rahanpuutetta, niin vähentäkööt kunnat vaikka promillen verran niitä typerien EU-projektien rahoitusta, joista ei ole koitunut vielä mitään hyvää, vain miljoonien menot!

Meilläkin tänään valittivat kun vein lapset jo 9 hoitoon(itse sairaslomalla J yleensä vien vasta 10 aamu ulkoiluun jos olen kotona) kun 10 menessä on kaikki hoitajat tuleet töihin ja miehitys täysi niin toivovat että toisin 10. minulla oli sovittu meno, mutta huippu oli että paikalla oli vain 3lasta ja 3 hoitajaa ja yrittivät vielä poikaa tupata pienten puolelle kun siellä olisi ollut enemmän kavereita.
Niitä selkeästi ärsytti vain se että nyt joutuvat pukemaan kaksi lasta enemmän ulos ja tänään vielä kuravehkeet siis töitä lisää...

Mulla on puhelin äänettömänä yövuorojen jälkeen ja olen kouluun, iltapäivähoitoon ja joka paikkaan vaan tylysti sanonut, että mua ei sitten saa kiinni, soittakaa miehelle töihin jos on hengenhätä. Nauratti oikeen kun opettaja oli miehelle tekstannut kun tyttö loukkasi sormensa, että lain mukaan pitää joku sukua oleva mennä sinne lääkäriin tytön kanssa, että herätätkö minut. No kun mua ei mikään maailman mahti herätä keskellä päivää, ovikello on pois päältä, samoin puhelin äänetön ja ovet lukossa. No onneks on toi anoppi joka hälyytellään hätiin. Minusta tuo yövuoron jälkeen tapahtuva nukkuma-aika on työaikaa myös. Silloin ei vaan pääse aiemmin hakemaan kun kerran on töitä. Ja jos ei mene perille niin koitapa soittaa päiväkodin henkilökunnalle keskellä yötä jotakin asiaasi, kysy vaikka onko tyyny hyvin :kieh: tai sano että seuraavaksi teet niin jos ei mene kaaliin, että sä tarttet ne unet!

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mulla on puhelin äänettömänä yövuorojen jälkeen ja olen kouluun, iltapäivähoitoon ja joka paikkaan vaan tylysti sanonut, että mua ei sitten saa kiinni, soittakaa miehelle töihin jos on hengenhätä. Nauratti oikeen kun opettaja oli miehelle tekstannut kun tyttö loukkasi sormensa, että lain mukaan pitää joku sukua oleva mennä sinne lääkäriin tytön kanssa, että herätätkö minut. No kun mua ei mikään maailman mahti herätä keskellä päivää, ovikello on pois päältä, samoin puhelin äänetön ja ovet lukossa. No onneks on toi anoppi joka hälyytellään hätiin. Minusta tuo yövuoron jälkeen tapahtuva nukkuma-aika on työaikaa myös. Silloin ei vaan pääse aiemmin hakemaan kun kerran on töitä. Ja jos ei mene perille niin koitapa soittaa päiväkodin henkilökunnalle keskellä yötä jotakin asiaasi, kysy vaikka onko tyyny hyvin :kieh: tai sano että seuraavaksi teet niin jos ei mene kaaliin, että sä tarttet ne unet!

:laugh: kiitos nauratti! Voisivat oikeasti verrata asiaa tuohon, että minä soittaisin jotain asiaa heille keskellä yötä!!! On se kumma, että ihmiset jotka eivät tee yövuoroa eivät voi tajuta sitä, että olisi ihan kiva nukkua!

Yhteistyössä