kellä muulla alkanut "kasvaan parta" raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmauduin

Vieras
niin, eli otsikossa kysymys tulikin jo. haluaisin tietää että kuinka yleistä tämä on, eli kuinka monella on tullut ns. viiksikarvoja tai ihan leukapartaakin (siis ei siinä määrin kun miehillä, mutta häiritseviä karvoja kuitenki) raskausaikana?

vastata voi vaikka harmaana jos ei kehtaa mustana.

mulle itselle tuli ja nyt on ihan kauhee homma saada niitä pois. luulin että se on joku hormonaalinen muutos ja se sitte häviää synnytyksen jälkeen mutta ei! joka hemmetin aamu pitää AJAA ne karvat tuosta leuan alta pois!

kosmetologi sanoi että hyvin monelle naiselle käy niin. ja että niitä on semmosia laserhoitoja (?) joilla ne karvat saadaan veks ihan lopullisesti.

onko kokemuksia? onko kukaan käyttäny esim. sääriin semmosta hoitoa? miten tehos, pysykö karvat poissa? ja montako kertaa joutu käymään semmosessa hoidossa ja mitä maksoi?

kiitti kaikille vastanneille.

Mulla on kanssa parta, siis haivenia kasvaa. Olen yrittänyt niitä joskus poistattaa kosmetologilla. Mutta ovat sellaista nukkaa, tiheäkasvuista ja lyhyttä että menis rahat aika finaaliin. ja kosmetologi sanoi suoraan ettei hyödytä. Poistelen niitä pinsetillä, vahaliuskoilla ja voiteilla. Kyllä nuo viikset on helppo poistaa, mutta tuo leuka on ongelma-alue.

Mulla on tota ongelmaa ollut jo kymmenisen vuotta. ja tuli ennen lapsia, hieroin jollain ihme hohkakivellä vissiin kerran liikaa. Olivat silloin huudossa ja luulen että iho sai siitä jonkun ärsykkeen. lasten jälkeen on kanssa tullut hormonaalisia muutoksia.

jee! en ookkaan ainoa! ei mulle kasvoille tullut mitään mutta ekan raskauden aikana navan viereen kasvoi pitkä, musta ja paksu karva! nyt kun odotan toista , karvoja ilmeistyikin 2 lisää! :D

ihana kuulla että en ole tän ongelman kanssa yksin!!! siis niin lujasti hävettää monesti tuo "kello viiden sänki" tuossa leuan alla.... :(

miten nuo voiteet? mitä voiteita ootte käyttäneet, ihan veetiäkö? ja kuinka hyvin se poistaa noita karvoja?

mulla ei oo mitään haituvaa vaan ihan rehellistä kovaa karvaa suurin osa. ja tummaa!!! kun oiski vaan vaaleeta niin ei haittais niin paljoa mutta tuo tumma karvoitus naamassa ei oo todellakaan mitenkään kiva juttu... kun en kuitenkaan halua mihinkään sirkukseen pyrkiä =)

Ei tullu partakarvoja, ei kasvojen alueelle ollenkaan. Mutta maha oli täynnä mustia karvoja. Katsoinkin, kun vauva oli tullut ulos masusta, että jäljelle jäi vaan karvat :laugh: Mut ne kyl lähti sit itestään pois.

Yhteistyössä