kellä ollu enemmän ku yksi LA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuopuksesta (kurkkasin neuvolakorttiin) mulla oli eka laskettu aika 15.12. ja ultran jälkeen 23.12.
Tein kaikkeni, jotta olisin saanut lapsille saman syntymäpäivän eli 19.12. B) mutta poika pentele syntyi vasta 2.1...eli 10 päivää jälkijunassa, seuraavan vuoden puolella, 3.5 kg oli painoa hänellä.

Minulla oli ensimmäinen la 3.5 menkoista. Ultralla siirty 18.5. Ko päivänä ultrattiin... Ja lääkäri sanoi ettei vauva ole täysiaikainen ja lopulta synnytys käynnistettiin 3.6.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla oli ensimmäinen la 3.5 menkoista. Ultralla siirty 18.5. Ko päivänä ultrattiin... Ja lääkäri sanoi ettei vauva ole täysiaikainen ja lopulta synnytys käynnistettiin 3.6.

miksi ultrattiin 18.5.?

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:

miksi ultrattiin 18.5.?

Ennen käynnistyspäätöstä ultrataan kaiketi aina.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

miksi ultrattiin 18.5.?

Ennen käynnistyspäätöstä ultrataan kaiketi aina.

ahaa, ok.

Meillä on poikien la:t siirtyneet jonkun viikon eteenpäin ultrassa. Tosin kuopuksen kohdalla tiesin, että kuukautisten mukaan laskettu aika ei voinut pitää paikkaansa, kun tiesin tarkalleen, milloin aikaisintaan oli saanut alkunsa ;)

mulla on taas niin, että tein testin niin aikaisin, että en tiä miten voi muka pitää ultran aika paikkaansa. katellaan, miten käypi.

Mä kans mietin et jossain on jotain vikaa,ku jonku laskurin mukaan laps ois saanu alkunsa 18.02... ja mä kuitenkin plussasin 15.02. =)

Mulla oli menkoista tammikuun lopussa ja ultrassa annettiin ajaksi helmikuun alku (viikko väliä) Vauva synty tasan puolessa välissä, tosin käynnistettiin jo päivää ennen ensimmäistä laskettua aikaa.

Mutta siis ultra on se, mitä ne terkkarit ja lääkärit seuraa..

Yhteistyössä