kellä on testi näyttänyt plussaa vasta kp 28 jälkeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voiko olla totta.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi te aina kyselette näitä? Ei ole mitään myöhäistä plussaa, ellei voi todistaa että on ollut ovis esim kuukausi sitten, mutta sekin täytyis olla ihan lääkärin ultraama ovis, kun plussa ovistikussakaan ei tarkoita ovista. Munarakkulan puhkeaminen ei aina tarkoita ovulaatiota. Ovulaatio voi myöhästyä, mutta varsinaisesti kuukautiset eivät, ne alkavat noin 12-16 päivää oviksen jälkeen...

[QUOTE="vieras";22868853]Miksi te aina kyselette näitä? Ei ole mitään myöhäistä plussaa, ellei voi todistaa että on ollut ovis esim kuukausi sitten, mutta sekin täytyis olla ihan lääkärin ultraama ovis, kun plussa ovistikussakaan ei tarkoita ovista. Munarakkulan puhkeaminen ei aina tarkoita ovulaatiota. Ovulaatio voi myöhästyä, mutta varsinaisesti kuukautiset eivät, ne alkavat noin 12-16 päivää oviksen jälkeen...[/QUOTE]

Mutta entä jos eivät alakkaan 12-16 päivää oviksen jälkeen? :) Ja silti raskaustesti negaa. Mä kun oon käsittäny, että Hcg- hormoni ei kaikilla heti virtsasta näy, kertokaa jos olen väärässä?

No mulla. Hailakka plussa näkynyt joka kerta vasta kp 30. Mulla kierto on siis 33 päivää eli mulla on näkynyt JO 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää toisin sanoen dpo 10.

Yhteistyössä