Kellään kaarituellisia imetysliivejä? Mistä tilasitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imetysliivit hakusessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen löytänyt Oulun Stockmannin Jasminesta tosi hyvät ja tukevat kaarituelliset imetysliivit. Maksoi muistaakseni 55e.
http://www.jasmin.fi/index.php
Niillä ei vaan taida olla nettikauppaa.

marketissa olen minäkin huomannut kaarituellisia imetysliivejä, en tosin itse ole käyttänyt, niin en tiedä, millaiset ovat käytössä. mutta ihan perushintaiset ainakin ovat. itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni kaarituellisia imetysliivejä, varsinkin alussa jo pelkät kaarituettomat imetysliivit ovat tuskaa. mutta asiaan tietenkin vaikuttaa kovasti se, milä tahdilla maitoa alkaa nousta ja missä vaiheessa sen tulo tasottuu.

lindexiltä olen ostanut todella hyvät ja tukevat kaarituettomat liivit, joissa oli myös kunnon toppaukset. itsellä ärsyttää se, jos liiveistä paistaa liivinsuojat paidan läpi tai nännit kuultaa jokaiselle vastaan tulijalle. mutta nuo lindexin liivit on hyvät!

ekan lapsen kanssa käytin imetysliivejä kun luulin et niistä jotain apua.Kahden seuraavan aikana oon käyttäny ihan "normaaleja" liivejä..rahanhaaskausta koko imetysliivit!!

Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
marketissa olen minäkin huomannut kaarituellisia imetysliivejä, en tosin itse ole käyttänyt, niin en tiedä, millaiset ovat käytössä. mutta ihan perushintaiset ainakin ovat. itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni kaarituellisia imetysliivejä, varsinkin alussa jo pelkät kaarituettomat imetysliivit ovat tuskaa. mutta asiaan tietenkin vaikuttaa kovasti se, milä tahdilla maitoa alkaa nousta ja missä vaiheessa sen tulo tasottuu.

lindexiltä olen ostanut todella hyvät ja tukevat kaarituettomat liivit, joissa oli myös kunnon toppaukset. itsellä ärsyttää se, jos liiveistä paistaa liivinsuojat paidan läpi tai nännit kuultaa jokaiselle vastaan tulijalle. mutta nuo lindexin liivit on hyvät!

"itsellä ärsyttää se, jos liiveistä paistaa liivinsuojat paidan läpi tai nännit kuultaa jokaiselle vastaan tulijalle"

Ihan ku mun suusta

Imetysliivit on musta tosi kätevät ku ne kupit saa helposti auki

Alkuperäinen kirjoittaja malla:
Imetysliiveissä ei suositella olevan kaaritukia, koska ne voivat painaa rintoja(maitotiehyitä) niin, että aiheuttavat maitotiehyttukoksia ja sitä myöten rintatulehduksia. Itse olen aina ennen käyttänyt ehdottomasti kaarituellisia liivejä, mutta nyt raskauden ja inetyksen aikana en ole niitä yhtään kaivannut :) Kovasti itse tykästyin bravadon liiveihin, aivan ihania! Tässä linkki mistä voi tilata niitä Suomen hintoja edullisemmin ja aivan ilman toimituskuluja! http://www.nursingbra.co.uk/bravado.htm

Hei kaikki,
Varo ton linkin kanssa! olin tyhmä ja maksoin jostain mitä ei ikinä saapunut :(
Olen muuten tosi varovainen kun ostan netista, mutta tässä nyt olen.. :/

Yhteistyössä