kellään kokemusta ellos laskutuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
että jos on tuote tilattu ja netissä näkyy et toimitettu 20.6..niin millon se lasku mahtais tulla?
Kun siellä omilla sivuilla näkyy et laskun eräpäivä 30.7 mut kuitenkin et seuraava lasku tulee 13.8? ..eikös se ole vähän hölmöä..et lasku tulee jälkikäteen..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
että jos on tuote tilattu ja netissä näkyy et toimitettu 20.6..niin millon se lasku mahtais tulla?
Kun siellä omilla sivuilla näkyy et laskun eräpäivä 30.7 mut kuitenkin et seuraava lasku tulee 13.8? ..eikös se ole vähän hölmöä..et lasku tulee jälkikäteen..

Mulla on tainnut mennyt siitä postituspäivästä vähän toista viikkoa ennekuin se on ollut minun haettavissa postista.

Alkuperäinen kirjoittaja marru:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Mulla on tainnut mennyt siitä postituspäivästä vähän toista viikkoa ennekuin se on ollut minun haettavissa postista.

Eikäku, vatasin näkkyy mitä sattuu. Tätä se kiiruus teettää, anteeski..

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Sinulle on varmaan jo lähetetty heinäkuun lasku.Tulee ehkä huomenna. Minulle tuli tänään.

aha..toivotaan että tulisi huomenna. Laitoin kyllä sähköpostia mutta en tiedä vastaavatko. Uusi tilanne vain niin ei ymmärrä sillä tavalla.