Kellään laskettua aikaa nyt tulevana sunnuntaina 19.6. tai muuten tässä tosi lähellä? Myös jo synnyttäneet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+2

Vieras
Mulla on laskettu aika tulevana sunnuntaina. Tulossa toinen lapsi. Ei ole vielä minkäänlaisia tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä, ei supistuksia eikä mitään oireita.

Mitenkäs muilla? Kertokaa tuntemuksista. Joko supistaa tms. vai oletko jo kenties synnyttänyt? (Miten meni, kumpi tuli?) :)

Mullakin l.a. sunnuntaina ja tulossa myös toinen lapsi. Supistellut on jo viikkokausia, mutta lähtöä ei ole vieläkään tullut... yli mennään reippaasti, näin arvelen. :)

Mulla on maanantaina 20.6. Kolmas lapsi on tulossa ja supistellut on jo pari kuukautta runsaan lapsiveden takia. Nyt mä alan olemaan jo tosi väsynyt ja ärsyyntynyt. :(

Mikä on kohdunsuun ja -kaulan tilanne?

Omalla kohdalla neuvolalääkäri arveli, että menee yli kun ei supistuksia ja kaulaa jäljellä 3-4cm, kohdunsuu auki vain sormelle.

Täällä myös la 19.6. Menkkamaista jomotusta on jonkun verran, ja kova paineen tunne ollut päivän-pari. Muutaman kerran on supistellu kipeesti illalla nukkumaan mennessä, mutta siinä se.
Malttamattomana jo odotan, ja toivon että pian alkaisi tapahtua. Nyt on vauvakin ollut vähän hiljaisempi pari päivää.
Ja meille siis myös toinen tulossa. Esikoinen 2,5v. :)

Minkälaisia ikäeroja muille on tulossa?

Mulla oli laskettu aika viime perjantaina, 10. päivä. Menkkamaista jomotusta on ollut jo kuukauden, viimeisen viikon ajan myös kouristusmaisia supistuksia, joskin hyvin lieviä. Jotain tuolla tapahtuu, mutta hyvin hyvin hitaasti....

Mulla la oli 4.6 ja vauvaa odotelleen vieläkin syntyvän. Kivuttomia suppareita tullut tiuhaan tahtiin mutta lähtöä ei näytä tulevan koskaan. Th arveli että kohta syntyy kun muutkin tulleet niin lähellä laskettua, mutta tämä on jo nyt ennätyksensä tehnyt. Viides lapsi ja näyttää tiukasti pysyvän masussa :)

Nostanpa vielä...

On kiva lukea muiden odottajien kokemuksia. Itse olen odottanut synnytykseen lähtöä jo viikkokausia, mutta kuitenkaan ei ole mitään merkkejä ollut ja tosiaan taitaa käydä niin, että minäkin olen vielä heinäkuun alussa jakaantumatta... sais kyllä mieluummin syntyä ihan pian, vaikkapa ensi yönä (no, sitä on turha toivoa).

Yhteistyössä