Kellään muulla tällasta? Nutrilet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help please
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help please

Vieras
Olen pari viikkoa korvannut lounaan nutrilet annospussilla ja mulla on ollut joka päivä päänsärkyä iltapäivällä, alkaa yleensä ½h-1h nutriletin juomisen jälkeen. Olen lisäksi juonut vettä, eli nesteytyksestä ei voi johtua.
Tänään jätin nutriletin väliin - ei päänsärkyä.

Mietin, että varmasti johtuu tosta nutrilet juomasta, mutta onko kellään muulla samanlaista? kiinnostaisi kuulla :)

Siis esimerkiksi tällainen?

AINESOSAT: Tomaattijauhe (16,1 %), soijaproteiini, rasvaton maitojauhe, nuudelit (durumvehnä / semolinajauho, suola), muunnettu tärkkelys, kasviöljy (soija), sikurijuurikuitu (inuliini), sokeri, hiivauute, suola, aromit (tomaatti), kivennäisaineet (kaliumkloridi, trikalsiumfosfaatti, magnesiumkarbonaatti, ferridifosfaatti, sinkkioksidi, mangaanisulfaatti, kuparikarbonaatti, kaliumjodidi, natriumseleniitti), sipulijauhe, maltodekstriini, maitoproteiini, yrtit ja mausteet (persilja, basilika, timjami, chili), kuivattu glukoosisiirappi, väri (paprikauute), happamuudensäätöaine (sitruunahappo), vitamiinit (askorbiinihappo, nikotiiniamidi,
DL-alfa-tokoferyyliasetaatti, kalsium-D-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, retinyyliasetaatti, tiamiinimononitraatti, foolihappo, biotiini, syanokobalamiini, kolekalsiferoli), emulgointiaine (soijalesitiini), hapettumisenestoaineet
(askorbyylipalmitaatti, alfatokoferoli). Saattaa sisältää pieniä määriä kananmunaa ja selleriä. Valmiin keiton suolapitoisuus
on 0,7 %.

Syö mieluummin oikeaa ruokaa.

Olen pari viikkoa korvannut lounaan nutrilet annospussilla ja mulla on ollut joka päivä päänsärkyä iltapäivällä, alkaa yleensä ½h-1h nutriletin juomisen jälkeen. Olen lisäksi juonut vettä, eli nesteytyksestä ei voi johtua.
Tänään jätin nutriletin väliin - ei päänsärkyä.

Mietin, että varmasti johtuu tosta nutrilet juomasta, mutta onko kellään muulla samanlaista? kiinnostaisi kuulla :)

Yhteistyössä