Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun mulla ollut jo pidemmän aikaa toinen rinta kipeä. Millaiset oireet on kystassa ? Tuntuuko joku patti vai kipuileeko rinta vain ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googletappa myös sana "fibroadenooma". mulla oli sellainen ja ovat aika yleisiä. ite en ollut niistä kuullut ennenku sellasia sain kolme .
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googletappa myös sana "fibroadenooma". mulla oli sellainen ja ovat aika yleisiä. ite en ollut niistä kuullut ennenku sellasia sain kolme .
Tuollaisesta en ole ennen kuullutkaan. Mä kävin mammografiassa viime talvena, kun toisesta rinnasta tuli nestettä ja oli tuota kipuilua. Mitään hälyttävää ei löytynyt ja oireetkin hävisivät. Mutta nyt ne on tulleet takaisin ja mietinkin, että pitäisikö pyytää lääkäriltä lähetettä ultraan varmistukseen, ettei mitään vakavampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googletappa myös sana "fibroadenooma". mulla oli sellainen ja ovat aika yleisiä. ite en ollut niistä kuullut ennenku sellasia sain kolme .
Tuollaisesta en ole ennen kuullutkaan. Mä kävin mammografiassa viime talvena, kun toisesta rinnasta tuli nestettä ja oli tuota kipuilua. Mitään hälyttävää ei löytynyt ja oireetkin hävisivät. Mutta nyt ne on tulleet takaisin ja mietinkin, että pitäisikö pyytää lääkäriltä lähetettä ultraan varmistukseen, ettei mitään vakavampaa.
mene vaan oman mielenrauhan takia jo! mulla ultrattiin ja siitä jo lääkäri tunnisti tuon fibron omien sanojen mukaan 99%:sti. neulanäytteet sit varmisti ja muutama kuukaus siitä eteenpäin, niin ne leikattiin veks ja ei oo ainakaa uusia tullut.
tsemppiä ja kevyttä mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googletappa myös sana "fibroadenooma". mulla oli sellainen ja ovat aika yleisiä. ite en ollut niistä kuullut ennenku sellasia sain kolme .
mene vaan oman mielenrauhan takia jo! mulla ultrattiin ja siitä jo lääkäri tunnisti tuon fibron omien sanojen mukaan 99%:sti. neulanäytteet sit varmisti ja muutama kuukaus siitä eteenpäin, niin ne leikattiin veks ja ei oo ainakaa uusia tullut.
Menitkö sä tutkimuksiin terveyskeskuslääkärin kautta vai kävitkö gynellä ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:googletappa myös sana "fibroadenooma". mulla oli sellainen ja ovat aika yleisiä. ite en ollut niistä kuullut ennenku sellasia sain kolme .
Menitkö sä tutkimuksiin terveyskeskuslääkärin kautta vai kävitkö gynellä ?
mä menin ihan työterveyshoitsun kautta joka laitto lähetteen lääkärille joka laitto lähetteen ultraajalle joka laitto lähetteen keskussairaalaan lääkärille.
noin niiku pähkinänkuoressa =)