Kellään tämmöstä istuinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta tuossa istuimessa on aika olemattomat sivutörmäyssuojat. Lisäksi turvavyöistuimena turvavyönohjain ihmetyttää, tekstissä sanotaan että sellainen on, mutta missä?

Minkä ikäiselle olet istuinta ostamassa?

Ei ole. Tuo 18kg kun pitäis ottaa selkä osa pois, niin on nopiaan täynnä. En usko et kaikkien pituus riittää pelkälle korokkeelle. Mulla 4v tyttö joka 101,5cm ja on juuri ja juuri riittävän pitkä korokkeelle...

kattelin noita oran 1-2-3 istuimia meidän tytölle, mutta jäi ostamatta, kun en mistään löytänyt mitään testituloksia. just tuo avonainen malli ja huonot sivusuojat epäilytti.

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Ei ole. Tuo 18kg kun pitäis ottaa selkä osa pois, niin on nopiaan täynnä. En usko et kaikkien pituus riittää pelkälle korokkeelle. Mulla 4v tyttö joka 101,5cm ja on juuri ja juuri riittävän pitkä korokkeelle...

Eihän sitä selkäosaa tarvinnut ottaa pois kun tulee 18 kg täyteen, vaan toimii turvavyöistuimena.

Itse hankkisin mieluummin esim. Britax Evolva Ultran.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:

Eihän sitä selkäosaa tarvinnut ottaa pois kun tulee 18 kg täyteen, vaan toimii turvavyöistuimena.

Itse hankkisin mieluummin esim. Britax Evolva Ultran.

meillä tilanahtaus autossa, ollaan kaikki pitkiä ja täytys saada istuin joka vie mahd vähän tilaa, ettei kukaan joudu jalat koukussa istuun. matkustetaan niin paljon kumminki tosi pitkiä matkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meillä tilanahtaus autossa, ollaan kaikki pitkiä ja täytys saada istuin joka vie mahd vähän tilaa, ettei kukaan joudu jalat koukussa istuun. matkustetaan niin paljon kumminki tosi pitkiä matkoja.

Ei tuo Evolva vie sen enempää tilaa kuin Orakaan. Kannattaa käydä livenä katsomassa ja vertaamassa, niin huomaat eron!

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei tuo Evolva vie sen enempää tilaa kuin Orakaan. Kannattaa käydä livenä katsomassa ja vertaamassa, niin huomaat eron!

sitä just mietinki. et mitenkähän vie tilaa. tekis mieli ostaa vyöistuin, sit ainaki mahduttas, mut ei uskalla tyttöä vielä sellaseen laittaa.