Kellään tiedossa uutta huonepeliä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koukkuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koukkuuntunut

Vieras

Eilen kokeilin yhtä huonepeliä, jonka linkin tänne joku laittoi (kiitos vain) ..jäin koukkuun! Sit piti lähteä asioille ja se jäi kesken, ja en enää päässykän siinä eteenpäin :(
Nyt en viittis enää sen kans tapella kun siitä on keskustelukin loppunut..

Oon tuossa pähkäillyt että mitä hemmettiä tuolla pitää tehdä..
Yhden "veistoksen" oo siihen jalanjälkijuttuun saanut kiinni ja kaks nappia kerännyt, mutta siinäpä se..

mulla on pullo ja korkinavain, apina kahdessa osassa, punainen, harmaa keltainen ja ruskea kolikko, ruuvimeisseli, lappu ja sit niitä koodeja. Sain sohvalla olevan laatikon auki ja seinällä olevan raha-automaatin toimimaan mutta nyt en tiiä mitä tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
mulla on pullo ja korkinavain, apina kahdessa osassa, punainen, harmaa keltainen ja ruskea kolikko, ruuvimeisseli, lappu ja sit niitä koodeja. Sain sohvalla olevan laatikon auki ja seinällä olevan raha-automaatin toimimaan mutta nyt en tiiä mitä tehdä

mistä ihmeestä sä noin paljon oot roinaa löytäny? pullo mullakin on ja laitoin kaks kolikkoo siihen yhteen laatikkoon seinällä, ja yhdelle seinälle tuli kirjoitus kun valot sammutti

kellosta saa yhden kolikon olikohan kymmenen kohdalta. mattoveitsen sai maton nurkan alta sohvanvierestä ja sillä sai yhden kolikon sohvan reunasta. Niillä koodeilla saa sen laatikon auki ja sieltä sai pullon avaajan ja lapun

Yhteistyössä