kello on 11.15 ja olen jo suututtanut ainakin kaksi kaveriani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
pistäkää paremmaksi :xmas: :xmas: :xmas:

meidän piti mennä kahville mun kaverin luo, mut mun lapsi sai syvän haavan jalkaansa ja meni siitä niin paniikkiin et sillä meni maha sekasin. soitin mun kaverille et tullaan joku toinen kerta -suuttui.

toinen kaveri soitti ja kysyi missä vietetään uusi vuosi. vastasin, että kotona.
se alkoi vängätä et tulkaa bileisiinbileisiinbileisiin. kysyin et jaa ton 4vuotiaan kanssa? "eiku TUUPPAATTE sen jonnekin hoitoon ja sit bilettään!!" joo ei, ollaan kotona, kiitos vaan. -suuttui.

mutta haluan nyt korostaa et kumpikaan ei ole mun YSTÄVÄ, mun ystävät ei ole tollasia todellakaan....!!! :snotty:

Joo mä pistän paremmaksi :D suututin veljeni perheen kun en lomalla halua olla kolmekuisen vauvan kanssa heillä yötä. Yksi outo yöpaikka riittää. He eivät ymmärrä.

Samoin paras ystäväni, sama homma yökyläilyn kanssa.... Ei vauvattomat ymmärrä. Ja kun ei niin ei sitten... en jaksa stressata.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Joo mä pistän paremmaksi :D suututin veljeni perheen kun en lomalla halua olla kolmekuisen vauvan kanssa heillä yötä. Yksi outo yöpaikka riittää. He eivät ymmärrä.

Samoin paras ystäväni, sama homma yökyläilyn kanssa.... Ei vauvattomat ymmärrä. Ja kun ei niin ei sitten... en jaksa stressata.

Vauvallinenkaan (tai ei nuo enää ole vauvoja, mutta joskus olivat) ei ymmärrä :snotty:. Siis sitä, etteikö vauvan kanssa voisi yöpyä veljen perheen tai ystävän luona.

Ap:tä taas ymmärrän.

Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
hyvä aamu sulla :)

on kyllä oikeesti, oon ollu tosi hyvällä tuulella :)
mun ystävä oli meillä yötä, joten pystyin heti aamusta heittään koiran kanssa pitkän lenkin kun ystävä oli mun pojan kanssa.
suihkuun, eilistä pizzaa, rentoa oleilua ja jutustelua :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja jk:

Vauvallinenkaan (tai ei nuo enää ole vauvoja, mutta joskus olivat) ei ymmärrä :snotty:. Siis sitä, etteikö vauvan kanssa voisi yöpyä veljen perheen tai ystävän luona.

Ap:tä taas ymmärrän.

no meillä esim. ollu monta kuukautta jo tämmönen rytmi; huutaa ja kiukuttelee illalla, nukahtaa 5 aikaan aamulla, herää n. tunnin välein syömään. joo ei kiitos kyläilyille.

Alkuperäinen kirjoittaja kohta 7kk ikäisen äiti:
no meillä esim. ollu monta kuukautta jo tämmönen rytmi; huutaa ja kiukuttelee illalla, nukahtaa 5 aikaan aamulla, herää n. tunnin välein syömään. joo ei kiitos kyläilyille.

Sama kai se on, valvooko yön kotona vai kylässä. Kyläily ja kavereiden näkeminen voi jopa piristää ja tuoda toivottua vaihtelua...kovin rankalta tuo kyllä kuulostaa :|

no mun YSTÄVÄ suuttui kun ei menty 2 lapsen kanssa niiden pienen kansioon uudeksi vuodeksi
kun niiden 1,5 vuotias ei anna edes meidän 3 vuotiian leikkiä omilla leluillaanja vanhemmat ei puutu asiaan..
me pyydettiin ne meille kun täällä enemmän tilaa olla

nyt ne ei veitä meidän kanssa lainkaan uutta vuotta

mistä saa tavallisia ystäviä jotka ymmärtää :|

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
no mun YSTÄVÄ suuttui kun ei menty 2 lapsen kanssa niiden pienen kansioon uudeksi vuodeksi
kun niiden 1,5 vuotias ei anna edes meidän 3 vuotiian leikkiä omilla leluillaanja vanhemmat ei puutu asiaan..

Olen niin väsynyt, että revin jo tästäkin huumoria kuvitellessani, miten perhe ahtautuu ystävän mappiin :D "Mene sinä Juulia sinne rengaspuolelle, niin äiti jää tähän takakannelle". Voi taivas mä oon niin liian pihalla :laugh: :laugh:

Sama kai se on, valvooko yön kotona vai kylässä. Kyläily ja kavereiden näkeminen voi jopa piristää ja tuoda toivottua vaihtelua...kovin rankalta tuo kyllä kuulostaa :|

Ei se ole sama, vieraassa talossa kuitenkin on eriasia kuin kotona. Mä en nauti yöpymisestä muualla muutenkaan, edes ilman lapsia. Omassa rauhassa tykkään olla koska en voi toisten nurkissa olla täysin luonnollinen :D Huutavan vauvan kanssa se olisi täyttä tuskaa. Enkä aio tehdä sitä kenenkään mieliksi, suuttukoon sitten jos ei ymmärrä, ainahan sitä saa kiukutella jos asiat ei mene oman mielenmukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja outo:

Olen niin väsynyt, että revin jo tästäkin huumoria kuvitellessani, miten perhe ahtautuu ystävän mappiin :D "Mene sinä Juulia sinne rengaspuolelle, niin äiti jää tähän takakannelle". Voi taivas mä oon niin liian pihalla :laugh: :laugh:

ai saakeli :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ja jaalle tiedoksi, että päättelin ekassa tapauksessa siitä kun se lakkas puhumasta mulle ja tiuskas et moi sitten! ja toka tapaus alko tiuskiin myös "no eitartte sit tulla" ja löi luurin kii :xmas:
tai ehkei ne suuttunutkaan, tulkitsin väärin :xmas:

kansioon :lauhgh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se ole sama, vieraassa talossa kuitenkin on eriasia kuin kotona. Mä en nauti yöpymisestä muualla muutenkaan, edes ilman lapsia. Omassa rauhassa tykkään olla koska en voi toisten nurkissa olla täysin luonnollinen :D Huutavan vauvan kanssa se olisi täyttä tuskaa. Enkä aio tehdä sitä kenenkään mieliksi, suuttukoon sitten jos ei ymmärrä, ainahan sitä saa kiukutella jos asiat ei mene oman mielenmukaan.

En mäkään nauttinu yökyläilystä vauvan kanssa joka heräs 5 aikaan ja heräily öisin itkemään. Kotona pystyi olemaan miten vaan mutta en mä jotenki osannu olla vierailla ja aattelin vaan miten isäntäväki häiriintyy.
Mua itseäni ei kyl haittaa pienetkään yövieraat ja yöitkut.

Mä ymmärrän kyllä sen, jos ei tykkää ylipäätään yökyläilystä, mutta jos tykkää niin turha sitä on vauvan takia lopettaa. Ystävän pitäisi ainakin ymmärtää se, että jos vauvan kanssa tullaan yökylään, niin vauva vaatii oman huomionsa, ehkä itkee yöllä, jne. Mulla oli ystävä ja vaativa vauva kylässä, ja ilta meni mukavasti kun vuoroteltiin vauvan sylittelyssä ja juteltiin siinä samassa :)

Mutta jos ei ilman vauvaakaan viihdy yökylässä, niin siinä tapauksessa tajuan kyllä miksei mene vauvankaan kanssa...miksi menisi? :D

Mä ymmärrän kyllä sen, jos ei tykkää ylipäätään yökyläilystä, mutta jos tykkää niin turha sitä on vauvan takia lopettaa. Ystävän pitäisi ainakin ymmärtää se, että jos vauvan kanssa tullaan yökylään, niin vauva vaatii oman huomionsa, ehkä itkee yöllä, jne. Mulla oli ystävä ja vaativa vauva kylässä, ja ilta meni mukavasti kun vuoroteltiin vauvan sylittelyssä ja juteltiin siinä samassa :)

Mutta jos ei ilman vauvaakaan viihdy yökylässä, niin siinä tapauksessa tajuan kyllä miksei mene vauvankaan kanssa...miksi menisi? :D

Niin no totta kyllä :) Jos tykkää, niin ei siitä vauvasta pidä ongelmaa tehdä, varsinkin jos yöpaikassa isäntäväki ei tee asiasta ongelmaa, niin eihän pitäisi olla mitään estettä mennä.

Yhteistyössä