Kelpaisiko mutsinsa luona asuva mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Tässä on ollut näitä aloituksia puolison kriteereistä, ja mäpäs kysyn että voisitko seurustella miehen kanssa, joka asuu äitinsä luona?
Tää on aikoinaan ollut mulle ehdoton EI, mutta kummasti sitä joutuu välillä elämässään toisarvoisista periaatteista luopumaan... :)

Tossa aika lähellä asuu mutsinsa luona yks aika kiva mies. Mä ihmettelen et miks se ei löydä akkaa, on kuitenki ihan hyvän olonen ukko.
Mut mulla on mies joten en tarvii sitä hätyytellä. Kelpais se jos oisin miestä vailla.

Luultavasti ei.

Joko mies olis niin nuori ettei ole kokeillut yksinasumista ollenkaan, tai sitten se on asunut yksin mutta sössinyt raha-asiansa ja menny äidin ruokapöytään :D Jos mies taas olis vanha, miettisin miksei ole löytänyt ketään tai halunnut edes kokeilla yksin elämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tässä on ollut näitä aloituksia puolison kriteereistä, ja mäpäs kysyn että voisitko seurustella miehen kanssa, joka asuu äitinsä luona?
Tää on aikoinaan ollut mulle ehdoton EI, mutta kummasti sitä joutuu välillä elämässään toisarvoisista periaatteista luopumaan... :)

Onko se mies 35- v.?? :)

en tiiä, riippuis varmaan siitä että miksi mies asuisi siellä.. jos olis semmonen hirvee mammanpoika joka ei pärjäis yksinään aikuisiässä niin tuskin.. siis että äiti pesis pyykit ja passais aikuista miestä, nounou!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Onko se mies 35- v.?? :)

Ei ihan mutta lähellä. :) On tosin elämänsä aikana asunut muuallakin kuin synnyinkodissaan. Viime vuodet tehnyt ulkomailla töitä, eikä siksi pidä omaa asuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei kelpaa minkäänlainen, mutta eikö tuo ole maalaistaloissa aika yleistä että asutaan kotona ?

no ainakin mun 23-v pikkuveli asuu viikonloput ja lomat "maalaislapsuudenkodissamme", en sitten tiedä mitä opintojen jälkeen. naapurissa taas n. 35-v mies joka myöskin kotosalla, mutta ei mun mielestä niin yleistä.

Yhteistyössä