Kelpaisiko nämä synttäritarjottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On sisarusten yhteiset synttärit ja vieraita tulee vauvasta vaariin. Tarjottavaa olisi:

Täytekakku
Minttusuklaaruudut/mokkapalat (kumpi?)
Porkkanakakku

Lohinaposteltavia ( lehtitaikinaruudun päällä suolalohta, helahoito paistetaan )
Tonnikalariisipasteijoita

Cocatiltikkuja, makeita js suolaisia:
-viinirypäle, juusto, nakki/lihapulla/joku muu, mikä?
-vaahtokarkki, hedelmäkarkki

Keksiä
Sipsiä
Karkkia
Popparia

Kahvia
Limsaa
Mehua

Mielipiteitä? :wave:

kuullostaa tosi hyvälle :)
mokkapalat tekisin niin lapsetkin syö,meillä ainakin lapset arastelee mintun makua.
..ja pakko kysyä noista lohi juttuista että voiteletko tai teetkö niille muuta kuin se lohi vaan taikinan päälle? vois tehdä joskus itsekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mokkapalat tekisin niin lapsetkin syö,meillä ainakin lapset arastelee mintun makua.
..ja pakko kysyä noista lohi juttuista että voiteletko tai teetkö niille muuta kuin se lohi vaan taikinan päälle? vois tehdä joskus itsekkin.

Niin nuo mokkapalat voisi olla kyllä turvallisempi vaihtoehto. :D Ja helpompi.... :laugh:
Voitelen nuo lohijutut; eli siis leikkaan taikinan pieniksi neliöiksi (yksi levy kahdeksaan osaan ), kiepsautan suolalohirullan päälle, voitelen ja uuniin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mieluummin minttusuklaaruudut.

Mä vaihtaisin tonnikalan esim. jauhelihaan pasteijoissa, monet on kalalle allergisia ja jotkut ei vaan tykkää.

hei joo,nyt vasta itsekkin hoksasin että kumpikin suolainen on kalaa,tee tosiaan jauhelihasta tms. pasteijat!

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin nuo mokkapalat voisi olla kyllä turvallisempi vaihtoehto. :D Ja helpompi.... :laugh:
Voitelen nuo lohijutut; eli siis leikkaan taikinan pieniksi neliöiksi (yksi levy kahdeksaan osaan ), kiepsautan suolalohirullan päälle, voitelen ja uuniin. :p

pakko kyllä itsekkin kokeilla,kuullostaa sekä helpolle että hyvälle :)

Herkulliselta kuullostaa sun tarjottavat. Aikaa noiden väsäämiseen kyllä menee. Mä tarjoan aina lasten synttäreillä ruuan vieraille. Esim kunnon lohisoppa kermalla ja smetanalla höystettynä syntyy tosi helpolla. Kahvin kans sit vaan täytekakkua ja esim mokkapaloja ja viipaleleipiä. Pääsee helpommalla kun tarjoo ruuan, usko tai älä

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Herkulliselta kuullostaa sun tarjottavat. Aikaa noiden väsäämiseen kyllä menee. Mä tarjoan aina lasten synttäreillä ruuan vieraille. Esim kunnon lohisoppa kermalla ja smetanalla höystettynä syntyy tosi helpolla. Kahvin kans sit vaan täytekakkua ja esim mokkapaloja ja viipaleleipiä. Pääsee helpommalla kun tarjoo ruuan, usko tai älä

Tuo on myös hyvä vaihtoehto; itse tykkään laittaa enemmän kaikkea naposteltavaa mutta joskus voisi yllättää ja laittaakin ruoan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja m:

Tuo on myös hyvä vaihtoehto; itse tykkään laittaa enemmän kaikkea naposteltavaa mutta joskus voisi yllättää ja laittaakin ruoan. :D

Kantsii kyllä vihjasta vieraille, jos ruuan aiot tarjota. Etteivät suotta laita kotona ennen synttäreille lähtöä ruokaa. Ite joudun aina laittamaan ruuan (mies ei osaa), joten minä arvostan valmiin ruuan aina niiiin korkealle.