Keltarauhanen näkyi ultrassa, mitä sitten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hönö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hönö

Vieras
Olen alkanut miettiä, voisinko sittenkin olla raskautunut.... tätä nyt tietty kukaan teistä ei voi tietää, mutta kunhan puran tuntojani...

Eilen munasarjat ultrattiin (kp 30/n.40) ja munasarjassa näkyi selkeästi keltarauhanen. Lääkäri totesi kuitenkin, että raskaana en ole (limakalvo paksu)... Mutta voisiko olla, että keltarauhanen on niin tuore=ovulaatio juuri tapahtunut pari pv sitten niinkuin kaiken laskuopin mukaan olisi, niin eikai kohdussa mitään voisikaan näkyä? Vai kehittyykö keltarauhanen millä tahdilla.... että onko ovulaatio "vanhempi". Mutta silti, eikai se lääkäri päästään noita keksi.

No, se nyt oli vaan viimeinen mahdollisuus vauvaan siinä, sen enempää syitä erittelemättä. Siksi takerrun oljenkorsiin... Kiitos jos joku jaksoi lukea <3

Niin, itse kävin ultrassa, kun kuukautiset eivät alkaneet kp, jotain 35-36 (kierto 26-28) enkä ollut testien mukaan raskaana. Kysyin, voisinko olla raskaana kuitenkin. Sanoi, että aika epätodennäköistä. No, olin raskaana. Et kaipa se sinullakin mahdollista on, kohta se varmasti selviää. Mut kerrohan, miten sä tota keltarauhasta mietit? Sehän näkyy vielä rv 6-8kin.

Alkuperäinen kirjoittaja äö:
Niin, itse kävin ultrassa, kun kuukautiset eivät alkaneet kp, jotain 35-36 (kierto 26-28) enkä ollut testien mukaan raskaana. Kysyin, voisinko olla raskaana kuitenkin. Sanoi, että aika epätodennäköistä. No, olin raskaana. Et kaipa se sinullakin mahdollista on, kohta se varmasti selviää. Mut kerrohan, miten sä tota keltarauhasta mietit? Sehän näkyy vielä rv 6-8kin.

No se keltarauhanen jäi mietityttämään kun se näkyi selvästi ja lääkäri sanoi etten ole raskaana. Niin ihan matikkaa kun mietin, että mun kierto on lähes poikkeuksetta 42pv, että miten siellä kohdussa voisi mitään näkyä ja toisaalta keltarauhanen todistaa että olen kuitenkin ovuloinut (mikä on mulle harvinaista)... Lähinnä mietin, että MILLOIN se ovulaatio nyt sitten olis ollut, jos nyt näkyy kelt.r.

vaikuttaako se limakalvon paksuus sitten siihen,että et olis raskaana??

minulla kyllä lääkäri ultras muista syistä,sanoi että limakalvo on paksu,ja kuukautisia oottelin justiinsa,mutta eipä niitä tullut,kun muutaman pvän päästä teinkin positiivisen testin.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
vaikuttaako se limakalvon paksuus sitten siihen,että et olis raskaana??

minulla kyllä lääkäri ultras muista syistä,sanoi että limakalvo on paksu,ja kuukautisia oottelin justiinsa,mutta eipä niitä tullut,kun muutaman pvän päästä teinkin positiivisen testin.

No ei oikein senkään perusteella voi sanoa, normistikin mulla melko paksu limakalvo. Kai se sitten tiesi, vaikka en hoksannut kysyä mistä niin varmuudella (olin muista syistä lääkärissä, ei ollut aikaa takertua ja nyt harmittaa).

Aikahan tämän näyttää, miten se kuluukin niin hitaasta näissä asioissa :)

Keltarauhanen on kellertävä kudos joka erittää keltarauhashormoneja.keltarauhanen on suurin viikon päästä ovulaatiossa toivottavasti toi auttoi vähän selvittämään että millainen on keltarauhanen kerron myöhemmin lisää sit kun kerkee

Yhteistyössä