Kemiallinen raskaus--> millon testi jälleen NEGA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
Siinäpä kysymys onkin. Eli kuinka pian raskaustesti on muuttunu negatiiviseksi kemiallisen raskauden jälkeen? Mulla oli muutama kuukausi takaperin kemiallinen raskaus, testi plussa mutta vuoto alkoi 4pv myöhemmin. Kävin verikokeissa seuraavana aamuna jolloin hcg oli vain 6 joten raskaustestiä en enää jatkossa tehny.

Nyt sama toistui, testi plussaa ihan selvästi ja vuoto alkoi 6 päivää myöhemmin (tällä kertaa tein testin tosi aikasin kp 22/27-28) ja oli jo sillon plussa). Vuoto siis alkoi kp 28 niinkuin menkat yleensäkin, eli kolme päivää sitten. Vuoto oli eilen aamulla runsasta mutta loppu sitten ja tänään testi ainaki vielä näyttää haamuviivaa. Kauankohan tässä joutuu odottamaan, että hcg häviää?

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Mulla näytti vuodon alettua vielä viisi päivää jonkunlaista haamua, mutta haaleni kyllä ko koajan.

Ok, eli yllättävän kauan kuitenki ottaen huomioon, ettei raskaus ollut kuin aivan alussa. Viimeks mulla laski jo heti seuraavana päivänä (hcg oli 6) mutta ilmeisesti tällä kertaa ei laske niin nopeesti kun testissä vielä viiva näkyy. Jännä juttu vaikka ekalla kerralla vuoto alkoi rv 4+5 ja tällä kertaa 4+0

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Toivotaan että ois valemenkat

Mäki ensin aattelin, että vois ehkä olla mutta ei varmaan oo koska viiva on kuitenki selvästi hailakampi kuin mitä se oli aiemmin. Eilisaamun vuotokin oli sitä luokkaa, ettei varmaan voi toivoa enää mitään muutakun sen, että elimistö palautuis ennalleen mahdollisimman nopeesti :|

Yhteistyössä