Ken kehtaa astua mukaan......:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )

Mä taas pienenä lauloin "lensi maahan enkeli, joutui sampi tuulta" enkä voinut käsittää, mihin se enkeli joutui, mikä se sampi tuulta oikein on...! :D

Tää sattui mun serkulle, sille oli tullut huomautuslasku sähkölaitokselta ja meidän yhteinen kaveri äkkiä piirsi siihen L-kirjaimeen T-viivan. Elikkäs kun alunperin siinä luki "mukavasti sähköllä" niin siitä tuli sähköttä, serkku ihmetteli että onpa ihme väkeä siellä sähkölaitoksella kun tollai kirjottavat huomautuslaskuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )

Samaa olen minä joskus miettiny :laugh:

Juuri puhuimme tästä mieheni ja kaverin kanssa. He ovat ihan samaa ihmetelleet aikanaan.

Kaveri ei myöskään ymmärtänyt Kummelin vitsiä Tero Nuppi ja Esa Nahka. Oli vaan ihmetellyt mitä se meinaa, kun sanovat, että Tero ensin ja kassit jätetään ulkopuolelle.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Hauskoja :laugh:

Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..

Olin just muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kuljin aina bussilla nro 13 töihin kävellen loppumatkasta vähän matkaa, ja uudet työkaverini ihmettelivät minulle miksi en kulje bussilla nro 7 joka tulisi ihan työpaikan viereen. Ujona ihmisenä otan tavallisesti aina linjojen reitit ja aikataulut etukäteen selville, mutta kun eräänä aamuna bussipysäkille kävellessäni näinkin bussi nro 7 tulevan kauempaa, juoksin pysäkille ja hyppäsin kyytiin ajatellen jääväni pois sitten kun työpaikkani näkyy oikealla puolella tietä. Istuin ja istuin kyydissä, ajattelin bussin kulkevan outoa reittiä kun seudut näyttivät niin vierailta, mutta kun tultiin teollisuusalueelle ja jossain näkyi kyltti lentokentälle, tajusin että helkkari, tämä bussihan kulkee kahteen suuntaan ja olin hypännytkin työpaikaltani poispäin menevään bussiin. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin tien toiselle puolelle bussipysäkille odottamaan seuraavaa mahdollista kaupunkiin menevää bussia. Hetken päästä sieltä tulikin uusi bussi, jonka kyytiin nousin. Kyydissä istuessani minulle kuitenkin valkeni että olin äsken noussut pois jo takaisin kaupunkiin päin menevästä bussista ja mennyt seisomaan takaisin syrjäseudelle päin vievälle pysäkille! Eikun taas bussista ulos ja tien toiselle puolelle seuraavaa mahdollista kaupunkiin vievää bussia odottamaan. Sain odottaa pienen hetken, kun tämä samainen bussi jonka kyydistä olin äsken noussut pois lönkytteli takaisin kierrokseltaan ja otti minut kyytiin; kuski katsoi minua vähän ihmeissään kun nousin keskeltä autiota tietä uudestaan kyytiin. Soitin hädissäni poikaystävälleni, ja hän katsoi netistä bussin reitin ja neuvoi minua istumaan rauhallisena kyydissä; että bussi ajaa seuraavaksi keskustaan, kääntyy sinne tullesaan pääkadulta oikealle ja ajaa sitten suoraan työpaikkani eteen. Keskustaan tullessamme bussi kääntyikin vastoin neuvoja vasemmalle! Hädissäni jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin seuraavalle bussipysäkille aikeissa nousta mihin tahansa seuraavaan työpaikkani suuntaan menevään bussiin, olinhan jo nyt yli tunnin myöhässä.. Seuraava bussi olikin tuo sama bussi jossa olin äsken ollut, oli vain edellisellä pysäkillä kääntymässä, ja nolona nousin kolmannen kerran samaan bussiin, tällä kertaa päästen työpaikalle asti. Pomoni kehoitti minua kulkemaan jatkossa sillä samalla bussilla millä olin aiemminkin kulkenut.

Ihana! :laugh: :hug:

Vähänku mä kaupungissa... :ashamed:

Olin jo tosi vanha, varmaan ylä asteella kun minulle vasta selvisi mikä on se kuuluisa piian peili :( Kun minun ystäväni nimi oli Piia oletin että kaikilla piia nimisillä on sellainen peili ja ihmettelin jo aikaisemmin miksi minäkin sain sellaisen, kun mulle selvis että mikä se sitten on, olin aivan :( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Olin jo tosi vanha, varmaan ylä asteella kun minulle vasta selvisi mikä on se kuuluisa piian peili :( Kun minun ystäväni nimi oli Piia oletin että kaikilla piia nimisillä on sellainen peili ja ihmettelin jo aikaisemmin miksi minäkin sain sellaisen, kun mulle selvis että mikä se sitten on, olin aivan :( :ashamed:

Mikä helkutan piian peili?? Koskaan kuullutkaan :o :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:

Semmonen pieni missä on laatikko, en osaa selittää, osaisko joku? täällä sitä ainakin tuolla nimellä kutsutaan.

Mä olin ekaa kertaa Saksassa vuosia sitten, enkä osannut kieltä. Ihmettelin moottoritiellä tuttavaperheen äidille, että onko se isokin kaupunki tuo Ausfahrt, kun niin monesta risteyksestä kääntyy sinne?? Kyseessä siis moottoritien poistumisrampit... :D
Jos kukaan teistä vielä ihmettelee, miksi pankkiautomaateissa on sen Otto-sanan jäljessä piste, niin kyseessähän on tietysti "ottopiste". En älynnyt tuotakaan, ennenkuin se mulle kerrottiin ja tuli ahaa-elämys :D

Olin vasta saanut kortin ja oltiin kaverini kanssa menossa Keski-Suomeen lomailemaan. Äitini kävi tankkaamassa tankin täyteen ja niin me tytöt lähdettiin reissuun. Päästiin noin 100km eteenpäin kun auto alkoi tikittämään ja näytti sellaista valoa. Pääteltiin, että bensa loppu ja kurvattiin huoltsikan pihaan tankille.
En ollu koskaan tankannu sitä autoa eikä me saatu tankkia auki kaverin kanssa, joten menin huoltsikkaan sisälle ja pyysin myyjän avuksi. Matkalla autolle puhelin myyjälle, että on se kumma kun heti on bensat loppu eikä oo ajettukaan vielä ku 100km, onkohan autossa joku vika. Myyjä sanoi, neiti hyvä ei teillä ole bensa loppu, teillä on hätävilkut päällä. :ashamed: (ne meni varmaan siinä päälle ku yritettiin viritellä parempaa musaa radioon, ei mitään hajua miten ne oli päälle menny)

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:

4255_d3c2ab78085bf571ff7bc5f8e8a8cca1_img.jpg

piianpeili

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Olin vasta saanut kortin ja oltiin kaverini kanssa menossa Keski-Suomeen lomailemaan. Äitini kävi tankkaamassa tankin täyteen ja niin me tytöt lähdettiin reissuun. Päästiin noin 100km eteenpäin kun auto alkoi tikittämään ja näytti sellaista valoa. Pääteltiin, että bensa loppu ja kurvattiin huoltsikan pihaan tankille.
En ollu koskaan tankannu sitä autoa eikä me saatu tankkia auki kaverin kanssa, joten menin huoltsikkaan sisälle ja pyysin myyjän avuksi. Matkalla autolle puhelin myyjälle, että on se kumma kun heti on bensat loppu eikä oo ajettukaan vielä ku 100km, onkohan autossa joku vika. Myyjä sanoi, neiti hyvä ei teillä ole bensa loppu, teillä on hätävilkut päällä. :ashamed: (ne meni varmaan siinä päälle ku yritettiin viritellä parempaa musaa radioon, ei mitään hajua miten ne oli päälle menny)

:laugh:

Niin juu, joskus teininä/esiteininä sairaalan hississä tuli hirvee paniikki. Ovi ei auennu! Aikani yritin, mutta ku ei... En nyt muista miten se sitte loppujen lopuksi aukesi, työntämällä vaiko nappia painamalla, mutta toista keinoa en yrittänyt. Ehdin jo hälytysnappiakin painaa. :whistle: :ashamed: Onneksi ehdin pois ennen kuin kukaan tuli paikalle. :p

Tää on maailman noloin...

Silja Europan yökerhossa on vessa, kuten kaikissa sivistyneissä yökerhoissa kai kuuluukin.
Minä sitten hädän yllättäessä loikin sinne ja sain asiani tehtyä, ei kun housut ylös ja menoksi...Mutta se ovi ei auennut.Työnsin ja rynkytin.
Ajattelin, jotta se on joku piilokamera.
En kehdannut huutaa ulkopuolellekaan, jotta "Tämä ovi on juuttunut, voisitteko auttaa mua!".

Vaan epätoivoisesti tuuppasin sitä ovea, joka ei tehnyt merkkiäkään avautuakseen.

Välillä istuin pöntön kannen päällä ja surin paskaa kohtaloani, mä olin lukittautunut laivan vessaan.

Olin varma, että joku seisoo oven edessä eikä päästä mua pois.

Nousin taas uudelleen ylös ja änkesin ja punkesin, nostin ja työnsin...Ei vaikutusta.

Varmaan vartin ähinän jälkeen mun päässä sytty lamppu: ...Sitä ovea kuului vetää... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Naapuri soitti mulle, kun oltiin kesäloma viettämässä mökillä. Kyseli, että mitäs sinne kuuluu. Vastasin, että täällä on ihanan rauhallista, kunnei ole naapureita mailla halmeilla...

Tajusin heti tämän lauottuani mitä sanoin ja kenelle...

Pelattiin kaverin kanssa biljardia kuppiloissa joka lauantai ja joskus viikolla iltaisin. Lähdimme saman tyypin kanssa laivalle ja tuntui jotenkin oudolta, kun just sinä lauantaina ei päässytkään lätkimään bilistä. Laivalla menimme infopisteeseen ja kysyimme onko laivalla biljaripöytää. Virkailija siinä hymyili ja sanoi ettei ole ja repesi nauruun kun poistuimme paikalta. Aikamme ihmettelimme huonoa asiakaspalvelutyöntekijää laivalla ja suunnistimme taxfreehin. Merellä oli aikamoinen tuuli ja pullot kilisivät hyllyissä. Juttelimme siinä että pysyyköhän noi pullot tuolla kauheessa myrskyssä. Varmaan paremmin kuin pallot bilispöydällä :ashamed:

Mä lauloin tyytyväisenä Hectorin biisiä..."Lumi teki enkelin eteiseen",niin että "enkeli teki eteiseen"..kaveri katto vähä pitkään ja repes...että minkä se enkeli seinne eteiseen teki...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Naapuri soitti mulle, kun oltiin kesäloma viettämässä mökillä. Kyseli, että mitäs sinne kuuluu. Vastasin, että täällä on ihanan rauhallista, kunnei ole naapureita mailla halmeilla...

Tajusin heti tämän lauottuani mitä sanoin ja kenelle...
Tää oli kyllä hauska! Nämä on just niitä ikimuistoisia hetkiä, kun sammakko on loikannut ulos suusta ja sitä on enää turha edes yrittää saada kiinni :D

eikä!!! mää oon vieläki ihmetelly...en oo ymmärtäny koko 28 vuoden iässäkään tota.... että mää oon ollu tyhmä..mut onneks en oo ainoo ; D