A
"aapee"
Vieras
[QUOTE="vieras";27940237]Meillä on kodissa hälytinjärjestelmä ja kerran on tullut väärä hälyytys, kun palohälytimessä oli joku vika. Meillä ei soitto mene vartiointifirmaan, vaan tulee omiin ja naapurin puhelimeen. Hyvin niinkin toimii, sillä käytännössä naapuri on nopeammin paikalla mitä vartiointifirma. Muistakaa, että ei ne vartiointifirman vartijatkaan muuta tee, kun tule paikalle, tarkistaa tilanteen ja tarvittaessa soittaa poliisin, ambulanssin tai palokunnan.
Ps. Tuntuu tämä ketju hieman Verisuren mainosketjulta...[/QUOTE]
Kyllä ne tilaavat tarvittaessa myös lasimiehet paikalle. Ikävä tilanne, jos itse on etelässä viikon ja ikkunat säpäleinä sen ajan.
Mitä muuta sitten pitäisi tehdä? En minä ainakaan naapureita halua altistaa jonkun huumehörhön hyökkäykselle, joten parempi, että vartijat tulevat paikalle, eikä naapurit.
Ps. Tuntuu tämä ketju hieman Verisuren mainosketjulta...[/QUOTE]
Kyllä ne tilaavat tarvittaessa myös lasimiehet paikalle. Ikävä tilanne, jos itse on etelässä viikon ja ikkunat säpäleinä sen ajan.
Mitä muuta sitten pitäisi tehdä? En minä ainakaan naapureita halua altistaa jonkun huumehörhön hyökkäykselle, joten parempi, että vartijat tulevat paikalle, eikä naapurit.