Kenellä muulla rahat loppu tähän aikaan kuusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Meillä on tilillä 37e. Jääkaappi on tyhjä, söin äsken puuroa. Onneks lapsille on pakkasessa ruokaa ja maitoakin on vielä. Kotihoidontuki ja miehen liksa tulee samana päivänä, niitä ootellessa...

Onneks pääsen pian töihin niin loppuu tääkin kitkutus :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea vaan töihin! Ei ole loppuneet rahat ja jos se olisi sitä että odotellaan palkkaa, lopettaisin tämän kotihoidontuen ja menisin töihin.

Niimpä :) Mutta ei sitä voi noin vain lopettaa. Lapsille ei oo hoitopaikkaan ennen sovittua ajankohtaa ja töihinkään eivät mua odota ennen ensi kuuta. Kyllä tää kevät on ollu kitkuttelua, kun meni toi vuokrakin nousemaan aika reippaasti, mutta kyllä me silti on jotenkin pärjätty :) Ja on ollut sen arvoistakin tää kotona olo.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onnea vaan töihin! Ei ole loppuneet rahat ja jos se olisi sitä että odotellaan palkkaa, lopettaisin tämän kotihoidontuen ja menisin töihin.

Niimpä :) Mutta ei sitä voi noin vain lopettaa. Lapsille ei oo hoitopaikkaan ennen sovittua ajankohtaa ja töihinkään eivät mua odota ennen ensi kuuta. Kyllä tää kevät on ollu kitkuttelua, kun meni toi vuokrakin nousemaan aika reippaasti, mutta kyllä me silti on jotenkin pärjätty :) Ja on ollut sen arvoistakin tää kotona olo.

Meillä jätettiin kyllä yllättäviin menoihin pelivaraa ennenkuin päätettiin jäänkö kotiin, niitä tulee omakotitalossa jatkuvasti ja nyt jo täällä maalla toi lämmitysöljy ja bensan hinta on tehnyt melkosen kolon palkkaan lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Meillä jätettiin kyllä yllättäviin menoihin pelivaraa ennenkuin päätettiin jäänkö kotiin, niitä tulee omakotitalossa jatkuvasti ja nyt jo täällä maalla toi lämmitysöljy ja bensan hinta on tehnyt melkosen kolon palkkaan lisää.

Tottapuhuen on meilläkin pahanpäivän varaa, mutta ei niitä tavallisella tilillä makuuteta. Enkä aio nytkään ottaa niitä ulos. Puuro maistuu vielä pari päivää ja on tuolla hernekeittoakin :D Ja lapsille tosiaan ON kunnon ruokaa :)

Meillä on rahat loppu, mutta kyllä me perjantaihin asti pärjätään. Taitaa olla vielä tilillä pari kymppiä ja sillähän saa jo pari purkkia maitoa ja enemmänkin, jos tarve on.

se on hankala yrittää opiskella, käydä töissä ja yrittää antaa jossain välissä aikaa lapsellekkin,mutta eiköhän tämä tilanne helpota kunhan minä ja mies kumpikin valmistutaan.