Kenellä muulla rahat loppu tähän aikaan kuusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei oo ikinä rahat loppu. Vaikka niitä ei paljon olekaan, niin elämä on kevyempää, kun ei päästä niitä loppumaan. Pitää vaan elää "suu säkkiä myöden" ja suunnitella ja harkita kaikki pakolliset ostot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei oo ikinä rahat loppu. Vaikka niitä ei paljon olekaan, niin elämä on kevyempää, kun ei päästä niitä loppumaan. Pitää vaan elää "suu säkkiä myöden" ja suunnitella ja harkita kaikki pakolliset ostot.

Joillakin vain on niin pienet tulot, että kaikki yksinkertaisesti menee mitä tulee.

jesh, kerrankin voin sanoa että en kuulu niihin joilla on rahat loppu.. saan rahaa neljänä päivänä kuussa.. onneksi.. mutta täytyy kyllä sanoa että aina välillä järjestän itselleni rahaongelmia kun en voi kaupassa vastustaa jotain söpöä vaatetta pojalle... :/
onneksi silloin voi vingauttaa visaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

Joillakin vain on niin pienet tulot, että kaikki yksinkertaisesti menee mitä tulee.

Ei meilläkään ole ikinä rahat loppu, vaikka ite olen kotihoidontuella, ja mies opiskelee... Eikä ole mummoja tai vaareja rahaapua tarjoamassa...
Se on vaan elettävä sen mukaan mitä tilille tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Saana:

Ei meilläkään ole ikinä rahat loppu, vaikka ite olen kotihoidontuella, ja mies opiskelee... Eikä ole mummoja tai vaareja rahaapua tarjoamassa...

No mulla on rahat loppu aina ennenkuin lisää tulee. Mä maksan mun tuloista vielä lainanlyhennystäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saana:

Ei meilläkään oo ikinä rahat loppu. Oon yh, töissä tosin käyn, mutta palkka on pieni (lähihoitaja, teen tosi vähän vkonloppuja, silloin sit iltaa, arkena aina aamuja). Iso vuokra eikä saada asumistukea. Täytyy tosiaan vaan kuluttaa sen mukaan kun on tulotkin. Maksan mun palkasta vuokran (721) lisäksi ph-maksun (178), työmatkat (30-40), netin, puhelimen, tv-luvan, vakuutukset, lapsilisistä 60 euroo pojan rahastoon ja palkasta 100 euroo eläkesäästöön ja silti pärjätään. Tosin välillä joutuu pojan lapseneläkettä käyttämään, mutta lapsen elämiseenhän se on tarkotettukin.

Meillä tulee rahaa monta kertaa kk:ssa, mikä ihan kätevää :), 14.pv on palkkapv, lapsilisät (joiden tuloa en huomioi), vika päivä lisät, eka päivä pojan eläke.

Meillä on aina rahat loppu. Kun sitä tulee niin maksetaan vuokra ja laskut ja ostetaan kuukauden ruuat ja muut tarpeelliset. Sitten ollaankin oikeastaan kolme viikkoa ilman rahaa. Mutta ei se haittaa kun ruokaa on ja sen verran rahaa että saa sen pienen mitä tarvii ostaa. Sellasta =) Katotaan miten nyt kesällä käy kun mies saa palkkaa. Tuskin siitäkään kamalasti jää kyllä.