Kenellä on ahdistuneisuushäiriö?

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Puretko koko ajan vai vaan esim öisin? Hammaslääkäristä saa avun tohon öisin puremiseen ja helpottaa niskojakin! :)

Koko ajan. Yritän tietoisesti lopettaa sen, mutta huomaan kohta taas jännittäväni.

Jännä juttu, että synnytysvalmennuksen rentoutusharjoituksissakaan en saanut itseäni täysin rennoksi.

moi,mulla on mös ahistushäiriö,mul on koko ajan pelkoja,ja kuoleman pelko.kun katon peiliin näen itteni sairaana ja mietin koko ajan olevani sairas fyysisesti,pelkään että saan sydärin tai jään auton alle.pelkään kaikkea ja mul on epätodelinen olo,olen koko ajan huolissani.syön sertralin lääkitystä.

täällä on ollut mutta mennyt ohi :) kokeilin yhtä lääkettä, muttei auttanut. terapia oli paras apu. mutta suosittelen syömään MAGNESIUMIA. ETENKIN paniikkioireisiin taipuvaisille. Lisäksi voi käyttää TriTolosen Carnosiinia... Ne sai mun oireet pois, enää tarvin magnesiumia. Olen välillä yrittänyt olla ilman magnesiumia, mut parin viikon sisään alkaa tulla ahdistusoireet. Olen onnellinen, että selviän ns. vitamiineilla.
Suosittelen kokeilemaan.

Yhteistyössä