Kenellä on kyseinen valaisin? T. Kädetön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
... kun ostin 3 Artekilta niin siellä oli pitänyt lyhentää johdon leikkaamalla ja leikkasin väärin, no mies kun tuli kotiin pelasti sen yhden onneksi mitä leikkasin päin jotain.

Never ever again tee mitään itse, kun se sähköjuttu ei mikään mun juttu ole
, en ole ikinä elämässä asentanut mitään itse. Mulla vielä yks valaisin täällä laatikossa mutta todellaakaan en asenna mitään en ainakaan Artekia kun olen sen verran kädetön tumpelo näköjään.....

:confused: Pidä Milanna tuo lupaus! Älä ikinä enää tee sähkötöitä, se jää helposti elämän viimeiseksi työksi, kun ei ole aavistusta mitä tekee! Sähköjohdon poikkileikkaaminen kuulostaa jo turhan hurjalta, miten olisit jatkanut kytkemisen suhteen? Hirvittää jo ajatuskin :X3:

Anna ammattilaisen hoitaa hommat, ettei käy köpelösti! (y)

:confused: Pidä Milanna tuo lupaus! Älä ikinä enää tee sähkötöitä, se jää helposti elämän viimeiseksi työksi, kun ei ole aavistusta mitä tekee! Sähköjohdon poikkileikkaaminen kuulostaa jo turhan hurjalta, miten olisit jatkanut kytkemisen suhteen? Hirvittää jo ajatuskin :X3:

Anna ammattilaisen hoitaa hommat, ettei käy köpelösti! (y)
En tee :ROFLMAO:lupan pitää lupausta!

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár
No nyt parasta on se, että autossakin palaa joku ihme aladin lampun näköinen valo :cry: kun menin lämmittämään sen ekaks kun oli ajatus mennä kysymään jonnekin kauppaan ne jutut, ei helvetti kuinka ihminen voi olla niin tumpelo sen elektronikan kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kun en taju onko mottori meni POKS vai öljyä ainoastaan pakko vaihtaa, aaaaaaa, eikä mies vasta! En tiedä uskallanko ajaa mihinkään etten jää tiellä, ainakin korjamoon kai sen pakko viedä mutta kello pian 15.00 tuskin kukaan teen mitään jos on mottorissa häiriö. Ai apua että olenkin nolo, kun aina kaiken antanut miehelle tehtäväksi ja kun se ei ole kotona olen täysin kädetön.:poop:

Eli öljytvalo paloi ja jatkoit ajamista, onneksi olkoon, oliko uusikin auto ?

Yhteistyössä