kenellä samoja mietteitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
kuinka monella yhden lapsen saaneella sellanen olo, et viitsiikö toista tehdäkkään?? meillä tämä pikkukakkosen tekeminen jääny, esikko jo 5v, kauhee vauvakuume mut silti mietin jaksaako sitä vauva rumbaa alottaa alusta. kenellä samanlaisia mietteitä??

Alkuperäinen kirjoittaja :
kuinka monella yhden lapsen saaneella sellanen olo, et viitsiikö toista tehdäkkään?? meillä tämä pikkukakkosen tekeminen jääny, esikko jo 5v, kauhee vauvakuume mut silti mietin jaksaako sitä vauva rumbaa alottaa alusta. kenellä samanlaisia mietteitä??

mulla oli just samaa, mut jotenki se vauvakuume sit vei voiton... :)

Mulla on joskus ollut mietteitä, että kolmas lapsi olis kiva. Mutta kun tässä yksinhuoltajana avoliitossa (=mies ei osallistu juurikaan) näitä kahtakin kasvatan ja huushollia pyöritän, olen pakottanut itseni unohtamaan asian. En pysty, jaksa enkä kykene.

:wave: Tiedän tunteen.

Kun on tosiaan lapsi jo täyttyänyt sen 5v ja huomaa, miten helppoa elämä onkaan ei enää tee samalla tapaa mieli tehdä lapsia lisää ja aloittaa aivan alusta, kun miten teki mieli kun lapsi oli pienempi. Pohdin pitkään olenko hullu jos tosiaan uhraan tämän jo saavutetun vapauteni vääntämällä uuden nyytin.

Mutta tässä sitä nyt ollaan...viikolla 21 kannetaan pikkukakkosta masussa. Edelleen ajoittain huomaan ajattelevani, etten tiedä oliko tämä maailman järkevin ratkaisu, mutta minkäs teet, kun sydän huutaa toista lasta siihen syliin. Nyt mennään siis näillä eteenpäin :)

Tai oikeastaan olin ihan varma, etten halua enää toista. Eikä mitään vauvakuumettakaan koskaan tullut. Mies kuitenkin halusi toisen.
Kyllä tähän ajatukseen on nyt kypsynyt pikkuhiljaa, kun menossa on rv38.

Yhteistyössä