Kenellä vapaa uudenvuoden aatto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jalmari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jalmari

Vieras
Siis töistä? Mulla oli joulu töitä olisin ennemmin joulun vapaalla ja uuden vuoden aaton töis. no nyt ku on vapaata niin aattelin ostaa raketteja pojan ja vanhempienkin iloksi. Pari sauna sidukkaa ja lasi kuoharia ja hyvää sapuskaa niin eiköhän se siinä mene. kapakkaan ei mua saa edes vaikka maksettas hyvin. kotona kiva ottaa uusvuos vastaan =)
mitäs muut tekköö aattona?

Me mennään mun kummmien (isän veli) luokse, jonne tulee mun äiti, sen miesystävä, sekä kummisedän kolme sisarusta, niin ja tietty me ja meidän muksut.
Hassulta tuntuu, että mennään "vahojen ihmisten" luokse juhlistamann uutta vuotta, mutta siellä on hyvää ruokaa, leppoisa tunnelma ja vissiin kaikki muut pienessä sievässä, paitsi minä ja joko mun äiti tai sen miesystävä, niin no tietty meidän muksut myös :whistle:
Iso talo, paljon tilaa ja kivaa lähetellä raketteja, aamuviidenmaissa kotiudutaan :whistle:

:wave:

Olin myös joulun vapaalla... Oma firma, niin voi itse määrittää työpäivät... :D Enkä siis rasita muitakaan noina pyhinä, kun yksin oon (ei ole työntekijöitä muita, kuin minä )... ;)

Yhteistyössä