Kenelläkään höyrymoppia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siivooja

Vieras
Nyt olisi Anttilassa tarjouksessa home-tek 829 höyrymoppi, 59e.. Olen miettinyt jo pidempään että saattaisi olla meille tarpeellinen, talossa on kaksi kissaa ja konttausikäinen, sekä kaksi vuotias jolla aina läikähtää matoille millon mitäkin ;)

Mutta puhdistaako tuo matot?Onko helppo käyttää?Jääkö lattiat märäksi?Pitääkö kauheaa meteliä?Meillä joku perus höyrypesuri ainakin pitää hirveää ääntä..Kertokaa plussat ja miinukset jookos :)

meillä on semmonen höyrypesuri missä on miljoonapäätä, lattioihin oon käyttäny sitä millä voi pestä ikkunat, saa lastattua sen pjaskasen veden ja on sit helppo kuivata rätillä.. toki ergonomista kun konttailee pitkin lattioita..
*ihan OT taas*

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22229530:
meillä on semmonen höyrypesuri missä on miljoonapäätä, lattioihin oon käyttäny sitä millä voi pestä ikkunat, saa lastattua sen pjaskasen veden ja on sit helppo kuivata rätillä.. toki ergonomista kun konttailee pitkin lattioita..
*ihan OT taas*

Joo kävishän se noinkin, mutta toi on siis ihan tarkoitettu latttioille ja matoille.Pitkä varsi nääs :)

Meillä on höyrymoppi, onhan se ihan kätevä mutta jotenkin mä koen vaivalloiseksi sen esiin kaivamisen, täyttämisen yms. että kovin usein ei tule käytettyä

Meillä on ollut keväästä lähtien ja muutaman kerran olen käyttänyt. Lattiat ovat sekä parkettia että muovimattoa. Mattoja en ole kokeillut puhdistaa.

Ei pidä ääntä häiriöksi asti, mutta itse vertaisin puhdistusteholtaan nihkeäpyyhintään mikrokuituisella lattiamopilla. Kuvittelin sitä tehokkaammaksi.

Meillä on ollut keväästä lähtien ja muutaman kerran olen käyttänyt. Lattiat ovat sekä parkettia että muovimattoa. Mattoja en ole kokeillut puhdistaa.

Ei pidä ääntä häiriöksi asti, mutta itse vertaisin puhdistusteholtaan nihkeäpyyhintään mikrokuituisella lattiamopilla. Kuvittelin sitä tehokkaammaksi.

Oletko kokeillu juuttuneisiin tahroihin?Lähteekö helposti hinkkaamatta?Ja jos joku olisi mattoja kokeillut puhdistaa? Eikös mopissa ole ihan johto, ettei akulla toimi?

Mä olen pitkään haaveillut ko. vekottimesta ja nimenomaan Hobby Hallin myymään malliin, merkkiä en nyt muista mutta varrellinen punainen. Haluaisn sen helpottaan jatkuvaa lattioiden pesua, meillä mm. muovimattoa ja parkettia. Lisäks mua houkuttelis kylppärin ja saunatilojen vaivaton pesu sillä kuten myös mattojen pikapesut kun aina lapsilta ja elukoilta jää jälkiä.

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=479049&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3080000&compartmentId=3080100&categoryId=3080103 Tossa vielä kuva kyseisestä laitteesta :)

Mari, en huomennut että hobbarissa myytäis muuta kun tuota samaa home-tekkiä?

Lisää kokemuksia kiito :)

Oliko pinttynyttä likaa ja lähtikö hyvin?Tarviiko kuinka monta kertaa lisätä vettä asunnon siivoukseen?Testasitko mattoihin?

Minusta aivan turha vekotin... Mikrokuitumoppi, joka kostuu höyrystä, toimii itsekseen yhtä hyvin. MUTTA pakko myöntää, seinät ja ovet oli suht helppo sillä läästiä, niissä kun tuppaa olemaan sellainen kumma kalvo likaa pinnassa ja kuuma vesikin tehoaisi hyvin.

En muista, montako kertaa tankkasin, suht monta kuitenkin. Noongin kanssa innostuimme enimmäkseen leikkimään...:saint:

Yhteistyössä