kenelläkään muulla puolisoa joka ei tippaakaan tue laihdutuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tilanne on se että minä laihdutan ja mies on sitä mieltä ettei minun tarvitse laihtua. Painoa on tippunut nyt 7 kiloa ja ainoa mitä saa kuulla on se että minusta on tullut rimpula ja sitä ei ole sanottu positiiviseen sävyyn :0

Se, että minä haluan olla hoikempi, ei tunnu kiinnostavan miestä yhtään, vaikka olen sanonut että minulla on parempi olo jos olen hoikka, ja että terveyden kannaltakin normaali painoindeksi on parempi kuin lievä ylipaino.
En siis ollut kovin paljon ylipainoinen edes silloin kun tapasin miehen, mutta nyt laihtumisen jälkeen BMI on vihdoin normaalialueella vaikkakin ylärajoilla kun se on 24. Joten en ole liian laiha luultavasti kenenkään muun kuin miehen mielestä :( Ei tunnu kivalta..

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
Varmaan pelkää että menettää sut ku laihdut ja sinusta tulee nii hyvännäkönen ettei vanha ukko enää kelpaa...

En usko, mies ei ole vanha ja se on hyvännäköinen mies jolla olisi vientiä muidenkin kuin mun taholta :laugh:
Olisihan se imartelevaa tietysti jos noin olisi.

Tosiasiassa vaan mies ei pidä laihoista naisista, eikä lihavistakaan kyllä vaan pyöreistä. Mutta kun minä en halua olla pyöreä, koska tunnen pyöreänä itseni norsuksi :ashamed:

Yhteistyössä