Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:S5600. On ihan tuore. Appiukko osti sen itselleen myyjän yllyttämänä, pääsi kotiin ja totesi ettei ikinä opi sitä käyttämään ja antoi sen sitten mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehellä on joku tuollainen mutta mallista ei mitään tietoa eikä ole nyt kotonakaan.
Laittoi kanssa herätyksen mutta mitään ei tapahtunut.Sitten selvisi kun luki käyttöohjetta (lue sinäkin) että joka päivälle piti tallentaa herätysaika tai jotain sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:olethan hälytyksen toisto- kohdasta asettanu milloin haluat hälytyksen soivan? ja ainaki mun kosketusnäytölliseen saa värinän ja soittoäänen yhtä aikaa. tänään onnistuin jopa poistamaan näppäinäänet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Moi:olethan hälytyksen toisto- kohdasta asettanu milloin haluat hälytyksen soivan? ja ainaki mun kosketusnäytölliseen saa värinän ja soittoäänen yhtä aikaa. tänään onnistuin jopa poistamaan näppäinäänet![]()
En ole. Mistä tuo hälytyksen toisto löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaa:Anteeksi, kun tungen tähän ketjuun...mutta kysyisin vaan teiltä, jolla on Samsungin kosketusnäyttöpuhelin, että saako siinä soittoääneksi valittua "soittoäänen ja värinän" samaan aikaan? Vai voiko valita vaan joko soittoäänen tai värinän (tai sitten sellaisen, että "ensin värinä, jonka jälkeen soittoääni" ) ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehellä on joku tuollainen mutta mallista ei mitään tietoa eikä ole nyt kotonakaan.
Laittoi kanssa herätyksen mutta mitään ei tapahtunut.Sitten selvisi kun luki käyttöohjetta (lue sinäkin) että joka päivälle piti tallentaa herätysaika tai jotain sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Mistä ootte hankkinu omanne - multa mamumiehet varasti silmien edestä Helsingin Sokoksen Coffee Housessa kaks viikkoo sitten torstaina. Siinä roikkuu roosanauha-kännykkäkorukin. Jot jos tulee hämärissä olosuhteissa tarjousta nii voi vinkata palstalle.